Picasa voor Mac

Vragen/antwoorden betreffende de Macintosh

C.Brantjes
Lid geworden op: 01 aug 2007, 21:48
Locatie: Maastricht

27 mar 2010, 16:47

Nou Nou dat is weer lang geleden dat deze "Neder- Belg" als ik het zo noemen mag, weer contact zocht.
Wellicht nog meegekregen dat hij nu in Maastricht?Amby woont?
Ik krijg nog regelmatig recensie mail van Pascal Vyncke, maar heb
verder druk gehad met omschakelen van Microsoft/windows naar een Apple Mac Book.
Nu zag ik dat het senioren net een mooie duidelijke versie van Google's gratis download Picasa heeft, graag zou ik vernemen of ik deze zeer
duidelijke versie ook voor gebruik op een Apple Mac Book met OSX 10.6
SnowLeopard en in de Nederlandse taal via het Senioren-Net zou kunnen bekomen. Vr.Gr. Claes.

viko
Lid geworden op: 29 nov 2006, 11:24

27 mar 2010, 17:17

Windows 10-64 bits, Intel i5 760-2.8 Ghz, ram 8 GB, Avast, Malwarebytes, ATF, CC Cleaner, Eusing Free Registry Cleaner, Mozilla Firefox, Mozilla Thunderbird, Foxit Reader.

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

27 mar 2010, 20:40

Je zult nog even geduld moeten hebben, het is nog niet in het Nederlands.

Je kunt af en toe picasa.google.nl controleren of daar al een Mac versie staat, er staat nu alleen een Windows versie.
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

30 mar 2010, 17:40

Makkelijk je foto's op internet zetten, op een website waar je al een account hebt.

Ik zie trouwens net dat je voor iPhoto '08 deze uploader voor Picasa kunt gebruiken: http://picasa.google.com/mac_tools.html

(kennelijk is de ondersteuning voor iPhoto '09 in de maak)
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.

sypie
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:36
Locatie: Nijkerk

02 apr 2010, 17:47

Inmiddels opgelost?
Ik ben geen senior maar probeer senioren een zo goed mogelijk Mac te helpen met hun Mac.