INLOGGEN

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

Zombie2
Lid geworden op: 19 feb 2010, 10:55

26 sep 2011, 11:21

Ik geraak niet ingelogd bij de slanke lijners,mijn gebruikersnaam en nicknaam zijn juist,hoe zou dat komen?

Vriendelijk bedankt voor eventueel antwoord,

groetjes Zombie2.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

26 sep 2011, 13:56

Men doet het zodanig veel dat men soms een kleinigheid vergeet uit te voeren. Als ge klikt en uw gebruikersnaam komt tevoorschijn , klikt dan op de naam en de zwarte puntjes komen dan voor uw wachtwwoord en dan moet ge op inloggen klikken die daaronder staat.

Groetjes en good luck Gerarda

Zombie2
Lid geworden op: 19 feb 2010, 10:55

27 sep 2011, 11:44

Gerarda,ik had graag lid geworden van de mailgroep de slanke lijners,mijn wachtwoord en gebruikersnaam zijn juist want anders geraak niet op het forum en toch werkt het niet?

groetjes Zombie2.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

02 okt 2011, 07:16

Zombie2 schreef:Gerarda,ik had graag lid geworden van de mailgroep de slanke lijners,mijn wachtwoord en gebruikersnaam zijn juist want anders geraak niet op het forum en toch werkt het niet?

groetjes Zombie2.
Zombie2 ja nu kan ik u niet helpen hoor. Als er u niemand anders kan helpen eens contact opnemen met de moderator.

Groetjes Gerarda

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

02 okt 2011, 10:21

Zombie2
uw inloggegevens voor het forum kunt u niet gebruiken voor de mailgroepen.Voor de mailgroepen zijn aparte registraties nodig.Dus eerst u registreren op de mailgroep van uw keuze en dan inloggen met uw nieuwe gegevens.Via deze link kan u een woordje meer uitleg vinden :



http://www.seniorennet.be/Pages/Help/mailgroepen.php
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet