Krijg mij toekomstige website niet ge-upload.+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Nicolay
Lid geworden op: 15 mei 2004, 17:43
Locatie: Antwerpen

08 apr 2005, 21:09

Ik heb een website gebouwd met Site Spinner.
Alles is nu klaar om ge-upload te worden maar dat lukt me niet.
Ik heb webruimte aangevraagd en gekregen bij skynet. Paswoord en alias enz...
In het programma Site Spinner zit een FTP ingebouwd en als ik probeer de site te verzenden krijg ik een bericht dat er geen contact kan gemaakt worden met de server.
Nu heb ik eerst contact opgenomen met de persoon die deze Site Spinner ooit gepromoot heeft hier bij seniorennet, Enrici Placenta, en deze beweert dat de webruimte bij Skynet ( Belgacom) eerst moet geactiveerd worden.
Indien dit juist is hoe moet dat dan ??? Ik vind daar verder niets over. Misschien zijn er hier mensen die meer weten. Of doe ik wat fout ?
Bedankt.

Van Loon
Lid geworden op: 29 nov 2004, 21:23
Locatie: Antwerpen - België

08 apr 2005, 21:18

Je hebt webruimte aangevraagd en gekregen, zeg je, dan zal het wel in orde zijn.
Zo ging het een tweetal jaren geleden :
- je vraagt een adsl abonnement aan skynet : je krijgt dan een login en password, en nog een aantal dingen zoals de naam van de servers. Nu kun je op het internet surfen en kun je mailen.
- ditzelfde abonnement geeft recht op 50 Mbyte webruimte : deze moet je via de website van skynet inderdaad laten activeren. Als je dat niet hebt gedaan gaat het niet lukken.

Nicolay
Lid geworden op: 15 mei 2004, 17:43
Locatie: Antwerpen

08 apr 2005, 21:42

Heb ik allemaal gedaan . Gisteren. Het abonnement had ik reeds lang.
Dus gisteren de webspace aangevraagd en gekregen...
http://users.skynet.be/fons.nicolay/
'k Zal later die alias nog wel eens veranderen., bv naar de titel van mijn website die ik er nu niet in krijg !

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

09 apr 2005, 10:48

nicolay
doe het volgende, open IE, (is al open als je dit leest)
zet volgende url in de adresbalk, of klik op de link
ftp://users.skynet.be
vul je correcte gebruikersnaam en paswwoord in
klik op aanmelden, en je ben nu op je webspace (lege ruimte).maak wat plaats en open ernaast de map met je webbestanden, en sleep deze in het lege venster. dat is alles

hollygan

Nicolay
Lid geworden op: 15 mei 2004, 17:43
Locatie: Antwerpen

10 apr 2005, 11:08

Na veel gepruts en denkwerk en ook wat geluk denk ik, is het gelukt.
Er mag toch geen streepje of puntje fout staan of alles gaat de mist in maar voila : http://users.skynet.be/fons.nicolay/index.html

reynaert
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:36

03 mei 2005, 17:10

Ik lees dat je (na aanvraag) je webruimte hebt gekregen van Skynet. Ik heb dat ook gevraagd via Belgacom/Internet/Webruimte/aanvraag indienen en na invullen van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik antwoord: Uw aanvraag werd geweigerd omdat u al beschikt over een persoonlijke webruimte op de server. Dat is dus blijkbaar automatisch want ik had dat nog nooit gevraagd. Maar... als ik nu naar ftp://users.skynet.be ga en juist dezelfde gebr. naam en paswoord invul krijg ik antwoord dat dat niet juist is. hoe kan ik dat oplossen?
Steeds met dank voor je antwoord
Computer: Win 10 - Serv. Pack 1; Intel i.7; RAM 4GB, Edge, en Firefox ,Skynet. Internet Comfort

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

04 mei 2005, 08:40

Je hebt blijkbaar vroeger toch al een aanvraag ingediend. Je kan dus alleen met die originele naam + paswoord toegang krijgen tot je webruimte. Probeer eens met je allereerste login + paswoord van Skynet : fa of fb000000 en het daarbij horende paswoord.
Als je het echt niet meer weet, kan ik alleen maar adviseren om hieromtrent kontakt op te nemen met Skynet en vragen om een nieuw paswoord.
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

ghislaine*
Lid geworden op: 27 jan 2005, 13:39
Locatie: Menen

10 mei 2005, 17:55

Als ge uw URL kent: kunt ge uw website copiëren met:
www.www2FTP.de