90 minuten in de hemel..

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie
Fazal

08 dec 2012, 19:34

Wat dacht je anders wel van mij beste cappa? :wink:
Fazal

08 dec 2012, 19:51

wayti schreef:Hoe ge alles ook op zijn kop probeert te zetten. GE KUNT ER NIET MEER NAAST KIJKEN... Duizenden foto's zijner al verspreid over de ganse wereld..en zelfs op film.. Duizenden BDE zijn er reeds opgetekend en wat de wetenschap er ook over zegt de mensen blijven bij hun verhaal om dan nog te zwijgen van de vele kinderen die een BLE meemaken en reizen in het hiernamaals maken zoals Akiane.. Om dan te zwijgen van de vele ECHTE mediums die praten met de overledenen en de vele stemmen die ANTWOORDEN op onze vragen die wij bij EVP ontvangen.. Duizenden bewijzen zijn er reeds gegeven aan de aarde het is alleen nog wachtten op HET BEWIJS dat alle mogelijke sceptici zal overtuigen en dan zijn deze discussies eindelijk afgesloten. Meer wil ik er niet meer over kwijt hier en zeker niet meer over in discussie treden... tot laters misschien..?
Om dan nog te zwijgen over de vele (zeg maar: duizenden) trucages en aldus bedriegerijen, welke hier en elders, hun weg hebben gevonden! Trap er maar in! Of er een vangnet is voorzien, valt ook nog af te wachten! Maar een echte idioot houdt hier blijkbaar geen rekening mee! En al vooral niet, als hij/zij steevast in het hiernamaals gelooft(???)!

In uw avatar schrijft u o.a. dat u sterk geïnteresseerd bent in fotografie.
Dan zult u wel best weten wat er hier allemaal mogelijk mee is.
Tenzij je achter iedere foto iets gaat zoeken dat er niet werkelijk is!? Iets vinden dat niet klopt, is namelijk altijd mogelijk. Maar als je uw zintuigen speciaal daarop focust, dan zie je wel altijd iets dat niet klopt! Kan evengoed iets met de belichting hebben te maken. Maar dat zie je zelf niet meer, omdat de focus speciaal, en op den duur alleen maar, op de geestelijke wereld is gericht.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

08 dec 2012, 20:28

Wayti lulde: GE KUNT ER NIET MEER NAAST KIJKEN... Duizenden foto's zijner al verspreid over de ganse wereld
Naast de "beroemd/beruchte" foto van het "monster van Loch Ness" kond ge ook niet naast kijken.Daar zijn er miljoenen van over de hele wereld verspreid.......allemaal fijn bij hun pietje gepakt door de makers van die foto's!

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

17 dec 2012, 20:52

Maar een echte idioot houdt hier blijkbaar geen rekening mee! En al vooral niet, als hij/zij steevast in het hiernamaals gelooft(???)!
Ik weet niet of je nu speciaal in het hiernamaals moet geloven om gebruik te kunnen maken van mediums. Maar ja .... ik kan dus eigenlijk stellen dat de mensen van het Pentagon in de USA ook idioten zijn die mediums gebruikten om informatie te verkrijgen aangaande het atoomproject van Rusland. En dan te bedenken dat hier binnen het seniorennet veel knappere koppen zijn die in alles zeker zijn. Eigenlijk zijn zij ook een soort medium denk ik, hoe anders kunnen ze weten of het buitenzintuiglijke waarnemen wel of niet waar is? Ach ja , natuurlijk ....., het zijn enkel de zintuigelijke waarnemers die zeggen dat het niet waar kan zijn. Zo, alles is weer op z'n plaats. :lol:
Alles is Één en die Éne is Alles.