God en zijn zwarte Pieten

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

11 jan 2013, 14:23

talisman schreef:[…] Zo ziet Gordon Cooper er nu uit […] En zo ziet Edgard Mitchell er nu uit […]
Gordon Cooper heeft nooit een UFO waargenomen. Nooit, alles is enkel van horen zeggen. Waarde van de getuigenis: 0.
Edgar Mitchell (Edgar zonder d dus, maar aan Talisman moet je alles twee keer zeggen) heeft nooit een UFO waargenomen. Enkel van horen zeggen. Edgar's geloofwaardigheid wordt tevens ondersteund door zijn geloof in ESP. Edgar is er ook van overtuigd dat hij 'op afstand' genezen is van nierkanker. Waarde getuigenis: 0.
Dat zij denken de waarheid te spreken? Mogelijk, ik hoop het voor hen, dan zijn ze geen leugenaars maar enkel dwalenden zoals enkele andere gelovigen op dit eigenste forum.
Ni Dieu, Ni Maître

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

11 jan 2013, 17:33

Zondervrees schreef:Net zoals wayti wil dat je eerst al die boekjes van Rulof doorworstelt, wil Talisman dat je eerst die 'documentaires' van Greer bekijkt. Anders wil hij er niet over praten.
Ik wil bronnen lezen. Een 'documentaire' die gemaakt is van uit een vooraf bepaald standpunt heeft nul bewijswaarde. Worden er verifieerbare bronnen vermeld? Neen.
Een 4 uur lange documentaire in het engels zonder ondertitels is wel heel heel lastig en vermoeiend om in één trek te bekijken. Soit !
Hoeveel zouden er nog in leven zijn van die 'getuigen', als ik niet mis ben is de documentaire gemaakt of verschenen in 2001.

HIER kan je wat meer lezen aangaande het "Disclosure Project" in het Nederlands.
Een stukje :
In mei 2001 bracht Steven Greer (*) twintig getuigen bij elkaar in Washington in de ballroom van de National Press Club, de grootste zaal in het grootste perscentrum, gepensioneerde hoge ambtenaren, CIA-medewerkers en officieren van marine, lucht- en landmacht.
Het moest een bijeenkomst worden die de wereld zou veranderen : aliens bestaan, en duistere wereldleiders profiteren van hun buitenaardse kennis.
De onthullingen die daar gedaan werden, tot dan verzameld onder de codenaam: Disclosure Project, konden gedurende twee uur gevolgd worden op de nationale televisie en via internet. Maar het ware doelwit van de persconferentie was het Amerikaanse Congres.
Elkeen deed zijn verhaal binnen de tien minuten. De verhalen leken 'spectaculair' maar het meest spectaculaire van die dag was het gebrek aan harde bewijzen.
De Grote Afwezige was astronaut Edgar Mitchell, ex-inzittende van de Apollo 14, nochtans wel aangekondigd in de pers. Goede vriend van Greer, maar ze zijn uit elkaar. Mitchell : 'Hij ging steeds vaker te ver in het interpreteren van zijn materiaal, waardoor ik en naar ik meen enkele anderen het noodzakelijk achtten ons van hem te distantiëren.'

(*) Steven Greer was ooit arts, maar is nu directeur van CSETI, het Center for the Study of Extraterrestrial Intelligence. Daarnaast is hij enthousiast beoefenaar van de transcendente meditatie en aanhanger van de BAHA'I-GELOOF. ( http://www.google.com/search?q=Baha%27i+geloof )
Greer is een einzelgänger, en binnen UFO-land een buitenstaander. Omgekeerd heeft hij weinig respect voor het werk van anderen. (Lees meer onder het kopje "Erkende lastpost").

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

11 jan 2013, 17:57

talisman schreef: Zo ziet Gordon Cooper er nu uit :
http://truththeory.com/2012/02/19/astro ... periences/
De link werkt niet, althans niet bij mij.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

11 jan 2013, 18:10

Alles is Één en die Éne is Alles.

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

11 jan 2013, 18:34

Bedankt.
Lag aan mij, moest mijn Javascript toestaan. (nieuwe add-on onlangs toegevoegd in Firefox).

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

11 jan 2013, 20:47

ik denk eerder aan een foutje in jouw link adres op het eind.

jij hebt : .......... ufosexperiences/

moet zijn: ...........ufos-experiences/

succes.
Alles is Één en die Éne is Alles.

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

11 jan 2013, 23:02

talisman schreef: Zo ziet Gordon Cooper er nu uit :
http://truththeory.com/2012/02/19/astro ... periences/
En zo ziet Edgard Mitchell er nu uit:
http://www.openminds.tv/nasa-astronauts ... ncounters/
Was dan al verkeerde link door talisman opgegeven die had ook al ufosexperiences staan.

Hier sé, nen ufosex... dinges :lol:

Heb gelezen dat Greer graag zijn biceps laat zien en gay zou zijn ! Is het waar of is het kwaadsprekerij ik zou het niet weten. Doet echter niets af aan zijn kunde.
Is toch indrukwekkend hé, moeilijk te vermoeden zo onder zijn hemd :P
Afbeelding

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

12 jan 2013, 07:28

WEL MERKWAARDIG DAT OP EEN TOPIC ALS DEZE TOCH MAAR STEEDS DAT CRAPUUL EN MESTKEVERS AANTREKT ZOALS HOMOFOOB BLUEVELVET.

HOE DAN OOK, EEN ERNSTIG DIALOOG OP DIT FORUM ZIT HIER BLIJKBAAR NIET IN.

REDPOPPY ZAL NOG OP SKIVERLOF ZIJN.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

12 jan 2013, 09:22

talisman,
neen niet op skiverlof, dagje Nederland :-)
het topic werd nu op uw verzoek afgesloten.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet