WAT BRENGT ONS DE MODERNE WETENSCHAP ?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

27 jan 2013, 12:59

Zondervrees schreef:Ondertussen heeft dat water al lang zijn werk gedaan, ik stel dus voor dat onze gelovigen zich straks nog naar de Rotterdamse waterkant begeven en daar een litertje, uiteraard onverdund, Rijnwater tot zich nemen. Wie durft? Wie gelooft de uitspraken van Emoto
ha ..ha ..hier ligt je grote kans Zondervrees om te bewijzen dat het onzin is van Emoto om de Rijn te kunnen zuiveren met een beetje gezond water.
Neem zonder vrees een ferme slok! En je hebt iedereen kunnen overtuigen. Je moed en daadkracht zal je eewige roem zijn.
Ik zal boven aan de Rijn, voor referentie doel, ook een slokje nemen. Dan kan men zien hoe het afloopt met ons. :lol: :lol: :lol:
Alles is Één en die Éne is Alles.

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

27 jan 2013, 13:21

bluevelvet schreef: Van de griepvaccins is ook niet bewezen dat ze werken (elk jaar gaat het om een ander virus), maar ondertussen brengen ze wel meer dan 1 miljard in het laatje (in 2009) !!!
Ik kom eventjes terug op mijn eerder citaat.
Lees zojuist een artikel dat in de afgelopen weken de ziekenhuizen in de VS worden overspoeld van mensen met griepachtige symptomen waarvan de meesten de griepprik hebben gehad.
Het CDC (Centers for Disease Control and Prevention) moet toegeven dat de vaccins niet (goed) werken maar toch blijven ze nog altijd aansporen om de griepprik te halen.

Het zijn vooral mensen boven de 65 jaar die het meest zijn getroffen maar ook kinderen worden erg getroffen. FOX News vermeld dat er 20 kinderen zijn gestorven als gevolg van complicaties van de griep terwijl daar ook de meesten de griepprik kregen.

Hoe kan men deze vaccinatieleugen nog langer blijven volhouden :roll: :(

http://www.naturalnews.com/038826_flu_v ... itals.html

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

27 jan 2013, 14:02

janx schreef:
Zondervrees schreef:Ondertussen heeft dat water al lang zijn werk gedaan, ik stel dus voor dat onze gelovigen zich straks nog naar de Rotterdamse waterkant begeven en daar een litertje, uiteraard onverdund, Rijnwater tot zich nemen. Wie durft? Wie gelooft de uitspraken van Emoto
ha ..ha ..hier ligt je grote kans Zondervrees om te bewijzen dat het onzin is van Emoto om de Rijn te kunnen zuiveren met een beetje gezond water.
Neem zonder vrees een ferme slok! En je hebt iedereen kunnen overtuigen. Je moed en daadkracht zal je eewige roem zijn.
Ik zal boven aan de Rijn, voor referentie doel, ook een slokje nemen. Dan kan men zien hoe het afloopt met ons. :lol: :lol: :lol:
Je doet je weer dommer voor dan je bent. Ik hoef niet te bewijzen dat de Rijn schoon zou zijn. Dat is voor Emoto en andere homeo-volgelingen. Ik wil wel per direct een 12C verdunning van dat Rijnwater tot mij nemen...
Ni Dieu, Ni Maître

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

27 jan 2013, 14:27

hm ... je bent nu geen echte held hoor, met die ca.60% kans om één molecuul Rijnwater binnen te krijgen. Waar blijft nu die echte Zondervrees? :wink:
Alles is Één en die Éne is Alles.

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

27 jan 2013, 15:02

DE KRACHT VAN WATER.... HET GEHEUGEN VAN WATER .... HET GEHEIM VAN WATER !

Wetenschappers beginnen in te zien dat WATER (klikje) meer is dan de scheikundige formule H20. Water is een drager van informatie en daar zijn de principes van homeopathie op gebaseerd.

Een 13 minuten durend filmpje op You tube : Deel 1 van 6.
Mystery van Water

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

27 jan 2013, 15:52

bluevelvet schreef:DE KRACHT VAN WATER.... HET GEHEUGEN VAN WATER .... HET GEHEIM VAN WATER !

Wetenschappers beginnen in te zien dat […]
En geef nu eens één enkele, wetenschappelijke publicatie van één enkele van die wetenschappers in plaats van een sensatiegericht filmpje. Eén enkele publicatie.
Overigens kan je bij Skepp een heleboel geld gaan ophalen als je het verschil kan aantonen tussen een flesje water en een homeopathisch 'geneesmiddel'. Waarom doen al die wetenschappers dat dan niet? Waarom gaat Emoto geen glaasje Rijnwater drinken in Rotterdam?
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

27 jan 2013, 16:14

bluevelvet schreef:[…] FOX News vermeld dat er 20 kinderen zijn gestorven als gevolg van complicaties van de griep terwijl daar ook de meesten de griepprik kregen. […]
Een schoolvoorbeeld van de leugenachtige info die door alterneuten verspreid wordt. Kijk, 20 kinderen, maar op welke populatie? En als de meesten een prik kregen, hoeveel kregen er dan geen prik? En van al die een prik kregen, hoeveel kregen er de griep en hoeveel gingen er daarvan dood? En van al die geen prik kregen, hoeveel kregen er de griep en hoeveel daar van gingen er dood?
Zal ik het is even anders stellen: miljoenen kinderen kregen de griepprik en kregen geen griep!
Dat het virus elk jaar een ander virus zou zijn is natuurlijk niet waar: het zijn telkens variaties op het virus, vandaar dat de prik in de meeste gevallen, het overgrote deel, gewoon werkt maar in sommige uitzonderlijke gevallen niet.
Ni Dieu, Ni Maître

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

27 jan 2013, 21:44

UPDATE.
Enkele dagen later zijn er nog 9 kinderen gestorven aan griep, brengt het aantal doden op 29. (FOX News 18/01/2013).
Ik geloof rond het Nieuwjaar dat er sprake was van een griepepidemie hier bij ons of toch bijna.
Ik heb niet gehoord of er kinderen hier in België gestorven zijn van de griep :roll:
20 kinderen..... op een populatie van hoeveel vraagt Zondervrees ?
Het doet er niet toe ! Het zal je kind maar wezen. Zondervrees doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is 8O

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

28 jan 2013, 05:29

Grappig, ik heb ontdekt waar die 29 vandaan komt. Het zijn geen doden als gevolg van het vaccin of zo, het zijn het aantal doden als gevolg van de griep, geen vaccin dus. Totaal aantal doden vanwege de griep loopt per jaar op tot een paar honderden in de VS. De meesten zonder inenting.
Zonder vaccin: honderden doden. Volgens bluevelvet met vaccin 29 doden. En dat laatste vind zij dan erger. Belachelijk.
Zie ook: msnbc.
Ni Dieu, Ni Maître

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

28 jan 2013, 16:04

Ach, Zondervrees, lees eens wat meer artikelen over de griepaanvallen in de VS voor je nonsens schrijft. Er waren niet genoeg bedden om de zieken te verzorgen en van de meeste zieken ouder dan 60, waren er ca. 65% die de griepprik hadden gekregen ! Is dat normaal ?
Hoe leg jij uit dat die prik moet voorkomen dat je alsnog de griep krijgt. Dát is wat ik het MEESTE WIL BENADRUKKEN.
Enne..... nog iets, normaal gezien gaat een zieke met griepsymptomen niet naar een hospitaal ter verzorging. Waarschijnlijk gaat het nog om andere klachten, door toediening van de griepprik misschien :roll:

Zo wat baat het om de griepprik te gaan halen, ervoor te betalen en toch in het hospitaal te geraken ? ?

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

28 jan 2013, 16:41

De griepprik is ter preventie: die prik zorgt ervoor dat de kans dat je ziek wordt significant daalt, dus ook de kans dat je in het hospitaal belandt of dood gaat. Is de prik een garantie dat je niet ziek wordt? Neen.
Voor de rest zie ik dat je nu van absolute getaalen op percentages bent overgestapt. Maar di percentage zegt natuurlijk ook weer niks: welk jaar, welk variant/evolutie van het virus, welke populatie, welk land, welk percentage van de bevolking kreeg de prik, hoeveel daarvan werden toch ziek etc., dat zijn de cijfers die je moet kennen, anders sta je maar een beetje te roepen.
Ni Dieu, Ni Maître

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

28 jan 2013, 18:02

Wat denk je dat ze nu al complete cijfers kunnen opgeven ? Er is gewoon melding gemaakt dat er veel meer zieken met griep worden opgenomen in de hospitalen en zulks over de gehele VS. Men schreef zelfs dat de winter minder streng was waarom dan een groot aantal zieken ?
Maar oké, ik ga er niet verder over uitbreiden.
Voor mij is het een feit dat ik geen griepprik zal halen !

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

29 jan 2013, 22:56

Gerlinda denkt dat men haar de les wil spellen, ik kan haar alleen maar aanraden niet zo weigerachtig te staan voor alternatieve geneeswijzen en zich beter te informeren over de behaalde resultaten.

Het volgende artikel beschrijft een homeopathisch experiment die zijn effectiviteit bewijst.
Het gaat over een enorme reductie van Leptospirosis op Cuba.
Wegens boycot en het tekort aan vaccin tegen de ziekte van Weil (Leptospirosis), MOESTEN de Cubanen wel creatief zijn en namen ze hun toevlucht tot homeopathie !

Uittreksel :
-----------
"Aan het einde van 2007, als reactie op een zich ontwikkelende epidemie, en zonder dat er genoeg vaccin beschikbaar was om de 15.000 burgers die het meest risico liepen te vaccineren, besloot de overheid om de gehele bevolking van deze regio, bóven de leeftijd van 1 jaar, te behandelen met een homeopathisch medicijn. Dit werd geprepareerd als aftreksel van een inactief, organisme, door het Cubaanse Nationale Vaccininstituut.
Het homeopathisch medicijn werd vervolgens gegeven aan 2,3 miljoen mensen in de Cubaanse provincies, die normaal het ergst getroffen worden door de ziekte van Weil. Binnen een paar weken was het aantal gevallen van de ziekte gezakt van een voorspelde 38 gevallen naar 4 per 100.000 per week.
Het effect van de homeopathische toediening bleek aan te houden. Er was een 84% daling van het aantal infectiegevallen waar te nemen in het volgende jaar, 2008......."

Kindersterfte behoort op Cuba met zes pro mille tot de laagste ter wereld. Ter vergelijking, bij de meeste Zuid-Amerikaanse landen ligt dat op 32 pro mille ! In Britse ziekenhuizen wordt een anti-kankervaccin uit Cuba getest en in België het vaccin tegen meningitis B.
Lees meer onder het kopje "Cubaanse zorg: een echt alternatief " !

Bewijs dat Gezondheidszorg beter kan en goedkoper !

Gerlinda
Lid geworden op: 27 sep 2012, 21:21
Locatie: Eksaarde

31 jan 2013, 10:35

Gisteren VOLT gezien ? :D :D

http://www.een.be/programmas/volt De vraag van de week over homeopathie
Er bestaat een hemelsbreed verschil tussen
een mening en een valse getuigenis.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

31 jan 2013, 11:13

Gerlinda schreef:Gisteren VOLT gezien ? :D :D

http://www.een.be/programmas/volt De vraag van de week over homeopathie
Hier kun je duidelijk zien dat de gevestigde wetenschap niets wat buiten hun horizon ligt, wil of kan, aanvaarden (statussyndroom). Die homeopathische arts is echter ook een wetenschappelijke opgeleid iemand en is dus niet dom. ik zie het verschil tussen die twee, als zijnde het hebben van een tunnelvisie of een opengeest. Geen enkel wetenschappelijke opgeleide arts zal zomaar plotsklaps overstappen naar de homeopathie maar zal door iets overtuigt zijn geworden dat het werkt voor vele patiënten.
Alles is Één en die Éne is Alles.