website steeds vernieuwen bij openen

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

anna1945
Lid geworden op: 21 jul 2005, 17:51
Locatie: Kruibeke

16 mar 2013, 12:33

Ik heb met Magix webdesign MX een website gemaakt voor de videoclub en moet regelmatig het programma veranderen, telkens ik die verandering heb doorgezet en ik bekijk de website op internet staat steeds het oude programma er nog op en moet ik op vernieuwen klikken om de veranderingen te kunnen zien, ook de andere leden van de club moeten op vernieuwen klikken , is dat normaal en is daar niets aan te doen? bij de vroegere website die ik in frontpage had gemaakt was dat niet zo.

Bedankt en een prettig week end



Windows8 32bit, magix web designer MX
Geniet van elke dag.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

16 mar 2013, 16:17

Beste anna1945,

Lees dit eens

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

anna1945
Lid geworden op: 21 jul 2005, 17:51
Locatie: Kruibeke

17 mar 2013, 11:09

Dag Coderunner,

Hartelijk dank voor uw antwoord, het is gelukt, u hebt me weer eens heel goed geholpen.
Groetjes en nog een prettig week end, en doe ze de groeten in "Aubauke" mijn man is van daar afkomstig en heel zijn familie woont daar.
Geniet van elke dag.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

18 mar 2013, 15:36

Beste anna1945,

Bedankt om dit te laten weten en ik heb hier in "Aubauke" aan iedereen je groetjes overgebracht, 't was wel heel veel werk om dat aan iedereen te laten weten :lol:

Nog veel succes met je website.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.