Bestaande website aanpassen

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

copain
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:47
Locatie: middelkerke

19 mar 2013, 17:34

Ik heb de website van onze vereniging moeten overnemen omdat de webmaster er de brui heeft aan gegeven. Ik wil op deze site www.negendelinie.be de rubriek "Memoriam" zo aanpassen dat hij er uit ziet zoals de rubriek "In Memoriam" op de site www.vijfdelinie.be. Hoe kan ik dit verwezenlijken?

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 mar 2013, 17:49

Beste copain,

Eerst en vooral moet je kennis hebben van htm(l) en/of over een programma beschikken dat de htm(l) code voor jou genereerd zgn. WYSIWYG html programma en weten hoe dit werkt.
Heb je deze kennis ?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

copain
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:47
Locatie: middelkerke

19 mar 2013, 18:00

Hallo Coderunner,
Dank voor uw antwoord waaruit ik kan opmaken dat ik nog veel moet leren.
Ik ben wel eens begonnen via de cursus seniorennet zelf een website te maken en dat lukte wel tamelijk goed maar nu het om een bestaande website gaat zie ik eigenlijk niet goed hoe er aan te beginnen,. Misschien komen er nog andere antwoorden die me verder helpen.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 mar 2013, 19:35

Beste copian,

Ik heb een aangepaste html code van de pagina "immoriam" in een privé bericht naar je gestuurd.
Laat me weten of het dat is wat je wil.
Daar de pagina memoriam.php een php bestand is, kan het zijn dat er speciale php codes gebruikt zijn. PHP codes worden in de broncode niet getoond, alleen het resultaat.
Stuur eventueel de php code van deze pagina in een privé bericht naar mij.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

copain
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:47
Locatie: middelkerke

19 mar 2013, 20:04

Hey Coderunner,
Zal trachten te weten te komen welke codes er gebruikt zijn en contacteer u dan wel.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

19 mar 2013, 22:52

Beste copain,

Ok ik hoor/zie het dan wel.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.