Blog Wordpress + SEO

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Weerstation Waregem
Lid geworden op: 30 mar 2013, 14:08
Locatie: Waregem

03 apr 2013, 12:56

Dag allemaal !

Sinds 2011 heb ik een blog in Wordpress (noodweer.be) in gebruik genomen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het CMS, maar ik zit nog met enkele vraagjes die jullie hopelijk kunnen oplossen.

1. een cache plugin zoals total cache lijkt mij aanbevolen, maar sinds enkele weken wordt deze plugin niet meer bijgewerkt. Ik heb deze dan ook moeten deïnstalleren waardoor de server het op drukke momenten behoorlijk lastig heeft. Hebben jullie een alternatief ?

2. ik gebruik nog geen SEO plugin omdat Wordpress van uit zichzelf al goed optimalisatie bied. Is dit een must of kan het zonder ?

Groetjes,

Nicolas
Weeramateur uit West-Vlaanderen ~ weerstation Waregem

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

15 apr 2013, 22:49

Beste Nicolas,

Blijkbaar niemand die werkt met WordPress en/of een antwoord op je vragen heeft.

Probeer je vraag te stellen op het forum van WordPress zelf
--> Forum WordPress <-- (onder Plugin vragen)

Succes.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

16 apr 2013, 07:45

Weerstation Waregem,
Seniorennet heeft zelf ook blogs, het is ons dus niet toegestaan door de Webmaster om uitleg te geven ivm. blogs van de concurrentie.Daarvoor moet u inderdaad raad vragen op de site van WordPress zelf zoals coderunner reeds aangaf.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet