html document

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Klosje
Lid geworden op: 27 mei 2009, 18:58

22 apr 2013, 11:00

Goede morgen ,ik heb een vraagje ,ik maak lesjes in paint shop pro en die moet ik dan als html bestand opsturen naar een forum waar ze die dan op hun website zetten
kan mij iemand zeggen hoe ik dat best doe in html het bestand bevat tekst en afbeeldingen en URL's met materialen die moeten gebruikt worden in de lesjes ,ik heb al html editors geprobeerd maar mijn bedoeling is niet om een website te maken ,maar wel een bestand dat op een website kan geplaatst worden ,
kan mij iemand daar een beetje wegwijs in maken ??
dank bij voorbaat
:oops: :oops:

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

23 apr 2013, 14:49

Beste klosje,

Als je html bestanden - afbeeldingen - e.d. moet opsturen naar het forum om op een website te plaatsen dan kan je niet anders doen dan een cursus html te volgen maar ik dacht toch ooit gelezen te hebben op dit forum dat je zelf al een website gemaakt had, niet?

Maar kan je dit alles (je lessen/voorbeelden/afbeeldingen) niet in bv. een word document aanmaken en dit opsturen zodat men dit doc(x) bestand op de website kan plaatsen met een hyperlink of bv. dit aangemaakte doc(x) bestand converteren naar een pdf bestand zodat men dit online kan plaatsen met een hyperlink?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Klosje
Lid geworden op: 27 mei 2009, 18:58

23 apr 2013, 15:17

ik eens een website gemaakt ja met een html editor maar ik heb dat nooit op het web gezet en nu ben ik het programma kwijt waar mee ik het gemaakt had (mijn pc is gecrasht ),ik heb ook al naar html lessen gekeken maar dat is me te ingewikkeld dus dacht ik er is misschien een eenvoudiger manier maar ik denk dat ik het gewoon in word zal maken en zo opsturen ,kan ik ook opslaan als webpagina gebruiken of is dat afteraden ??

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

23 apr 2013, 15:35

Beste Klosje,

Ik zou het ook in een doc(x) of pdf bestand doorsturen.
Een doc(x) document bewaren als html zou ik afraden daar Microsoft zich niet houdt aan de html/css standaard en dan krijg je ook verschillende mappen die je ook mee moet sturen en ik denk dat men daar niet erg blij mee zal zijn.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Klosje
Lid geworden op: 27 mei 2009, 18:58

23 apr 2013, 15:59

Bedankt voor de uitleg en de tijd
:lol: :lol: :roll:

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

23 apr 2013, 17:42

Dat is geen probleem hoor Klosje, graag gedaan.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.