Parken,tuinen en natuurreservaten van Belgié en omstreken

Voor wie plaatjes wil verzamelen en eigen foto’s van hun vakanties of andere thema’s wil plaatsen

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

16 okt 2008, 20:38

Hallo hier zijn we weer,alle bezoekers bedankt om langs te komen of iets te plaatsen.

Onlangs gaan wandelen in park De Mik in Brasschaat aan de Miksebaan.

Dit is ook een redelijk groot park met kinderboerderij,speeltuintje en mooie taverne waar je lekker kan eten en drinken ook natuurlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dat was het weer tot een volgende wandeling.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

prone
Lid geworden op: 24 mar 2009, 14:58

24 mar 2009, 15:11

Ik ben op zoek naar foto's van bezienswaardigheden, parken, zichten... van elke gemeente in Vlaanderen om toe te voegen aan een diashow op een publieke pagina per gemeente.

Zie http://www.staylocal.be/nieuws

Als je je foto's wil toevoegen kan je dit doen via de link die onder de diashow staat.

Alvast bedankt

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

12 feb 2010, 11:22

Lang geleden dat ik tijd had om hier iets te plaatsen.

Hier wat foto's van het park Hof de Bist in Ekeren bedekt onder een prachtig sneeuwtapijt.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 12 feb 2010, 12:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

12 feb 2010, 12:21

Deel 2

AfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 12 feb 2010, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

12 feb 2010, 12:29

Deel 3

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.