Wat doet die staancaravan midden op de autosnelweg?

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

19 aug 2013, 01:10

Of je hebt slecht gezien of je zat zelf in de file. Met mijn eerste wagen ging het inderdaad bergop niet sneller dan40 km per uur. :lol: :lol: En de file was veel langer .
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

19 aug 2013, 08:54

Mathieu schreef:Of je hebt slecht gezien of je zat zelf in de file. Met mijn eerste wagen ging het inderdaad bergop niet sneller dan40 km per uur. :lol: :lol: En de file was veel langer .
Als ik een kilometer of twee achter zo'n slak gezeten had haalde ik mijn ouwe trukendoos boven: onophoudelijk met je lichten flikkeren en met de arm uit het raam naar de achterkant van de caravan wijzen.
Gegarandeerd vijfhonderd meter verder reed ik vrolijk fluitend weer ongehinderd door.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 okt 2013, 14:34

Inderdaad aanvankelijk heb ik me ook laten vangen, maar toen de Hollanders dat begonnen te doen ben ik gewoon door gereden en dan ws het mijn toer om te lachen als ik hun gezichten zag wanneer ze zelf dan juist niet voorbij konden. Maar dat heeft maar enkele jaren geduurd want toen hebben we ons een jeep aangeschaft om met de caravan op vakantie te gaan. En dat was natuurlijk bergopwaarts een heel andere ervaring.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie