upload website

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

audry
Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33

27 jan 2014, 21:39

Dag coderunner,

ik heb problemen met de upload, in google chrome zijn de pagina's aangepast en in google zijn ze niet aangepast.
Zelfs de kleur van de rand bij de foto op de voorpagina is niet hezelfde, weet jij hoe dit komt?

mvg

A.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

29 jan 2014, 22:45

audry schreef:... in google chrome zijn de pagina's aangepast en in google zijn ze niet aangepast...
Hallo audry,

Ik begrijp je probleem niet goed ... Google Chrome is een browser en Google is een zoekmachine.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

audry
Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33

30 jan 2014, 13:28

Dag coderunner,

Sorry heb mij waarschijnlijk niet goed uitgedrukt, maar als ik IE open doe is google mijn start pagina , en vroeger als ik een upload had gedaan waren daar de pagina's ok , nu dus nietmeer dan denk ik dat de website niet goed is geüpload.
Nu vraag ik mij af hoe dit komt, het is de kalender pagina dat niet aangepast is , wel in chrome.
Op mijn ipad is de site ook ok, waarom in google dan ?
Is het dan zo , dat toch alles is geüpload ?Volgens FZ is alles ok!


mvg

A.
:(

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

30 jan 2014, 16:13

Hallo audry,

Hetgeen je hebt geüpload staat wel op de server maar je moet ...

- ofwel voor IE eens op volledig vernieuwen klikken (toetsencombinatie crtl + F5)
- ofwel de tijdelijke internetbestanden verwijderen
- ofwel het programma CCleaner zijn werk laten doen en alles schoonmaken.

IE haalt je pagina op uit de tijdelijke (vroegere) internetbestanden die op je pc staan, vandaar dat je geen wijziging ziet.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

audry
Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33

30 jan 2014, 16:51

Dag coderunner,

ik heb al iedere keer het cash geheugen verwijderd en vroeger was dat daarna in orde , maarnu lukt het niet ik krijg de kalenderpagina niet op 2014 , en februari staan er gegevens op en deze zie je ook niet .

Ik zal eens de ccleaner gebruiken ms brengt dit de oplossing, ik laat nog iets weten;

mvg

A

audry
Lid geworden op: 29 aug 2007, 22:33

30 jan 2014, 18:39

Dag coderunner,

De ccleaner laten draaien en het probleem is opgelost, blijkbaar was het niet genoeg met de F5 , en cash geheugen verwijderen ;
Ja de ccleaner gebruik ik niet veel , denk altijd dat er iets teveel ga weg zijn .

mvg en bedankt

A. :D

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

30 jan 2014, 18:46

Hallo audry,

Bedankt voor je update!

Dat is goed, CCleaner doet het net iets grondiger!

Ik herinner me nu dat je kalender in een iframe getoond wordt. Om de pagina in het iframe te "vernieuwen" moet je de muiscursor ergens in het iframe plaatsen en dan rechtermuisknop klikken en daar "vernieuwen" nemen :wink:

Groetjes en tot de volgende,
Coderunner




@moderator: probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.