webpagina:beveiligde status ingeschakeld of niet?

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Willy C.H.
Lid geworden op: 07 feb 2014, 11:05

07 feb 2014, 15:45

Ik heb een webpagina gemaakt. Als ik met de rechter muisknop hierop klik en dan op eigenschappen klik, dan zie ik daar achter het woord "zone" het volgende staan: computer / beveiligde status : uitgeschakeld. Ik vermoed dat ik de beveiligde status moet inschakelen alvorens ik mijn pagina op het web zet. Is dat zo, en hoe moet dat dan gebeuren? Wie wil mij hier op de goede weg helpen?

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

07 feb 2014, 15:53

Beste Willy C.H.

Je moet, als je website nog op je pc staat, niets in- of uitschakelen. Gewoon al je bestanden (mappen - submappen) via een ftp-programma naar de webserver opladen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Willy C.H.
Lid geworden op: 07 feb 2014, 11:05

08 feb 2014, 22:38

Beste Coderunner,
Bedankt voor uw hulp. Ik heb mijn webpagina op het net kunnen zetten. Toch nog een probleem. Op het internet krijg ik de foto's van mijn webpagina niet geopend, terwijl dat op de pc wel lukt. Graag nog uw advies.

Mvg,
Willy C.H.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

08 feb 2014, 23:53

Beste Willy C.H.,

Kan je mij de url (= link of webadres) van je website doorgeven via dit forum of via een privé-bericht.

Kijk eens na of je links van je foto's niet naar je harde schijf verwijzen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

09 feb 2014, 20:45

Beste Willy C.H.,

De link van je website goed ontvangen. Antwoord is onderweg :wink:


Aan de lezers van dit topic.

Het probleem was:
De schrijfwijze van de benamingen van de foto's zijn niet identiek met deze in de broncode
broncode --> foto1234.jpg --> jpg in kleine letters
foto --> foto1234.JPG --> JPG in hoofdletters


Oplossing:

1-ofwel in broncode
De extentie jpg naar JPG in alle benamingen van de foto's wijzigen in de broncode

2-ofwel in foto bestandsnaam
Wijzig de extentie in de bestandsnamen van de foto's zelf van JPG naar jpg

en probleem is opgelost...

mvg,
Coderunner



@moderator : probleem opgelost
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Willy C.H.
Lid geworden op: 07 feb 2014, 11:05

10 feb 2014, 18:50

Beste Coderunner,
Alle jpg's vervangen door JPG's in de broncode en daar waren de foto's.
Hartelijk dank voor uw hulp.
Vriendelijke groeten,
Willy C.H.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

10 feb 2014, 18:56

Beste Willy C.H.,

Bedankt om dit hier te melden.

Nog veel succes met je website!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.