Pagina met rare tekst

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Saradee
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:24
Locatie: provincie Antwerpen

07 mar 2014, 15:44

Bij het downloaden van de website naar Dreamweaver 8 op Windows 7
is er een pagina opgeduikeld met tekst als "ÿØÿàJFIFddÿìDucky ...ôcûãr‰‰R +udܧX:å T=|ch %£@ƒ¯ï‹BÒ&". Ik kan dit niet terugbrengen naar één van de bestaande en weet ook niet welke "taal" het is.

In Dreamweaver is het begin van de pagina onder Design : ÿØÿàJFIFddÿìDucky
en onder Code : ÿØÿàJFIFddÿìDucky<ÿîAdobedÀÿÛ„
Uitgezonderd laatste deel is het hetzelfde !

Gegoogled met "<ÿîAdobedÀ" "ÿØÿàJFIFddÿìDucky<" en krijg allemaal paginas met gelijkaardige "tekst" !

Durf de pagina niet verwijderen, maar hij wordt niet mee upgeload.

Alle advies is welkom. Alvast bedankt.
Sara
Laptop HP Pavilion dv7, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1, 64 bits, Intel(R) Core(TM) i7-2370QM

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

07 mar 2014, 16:27

Beste Saradee,

Wat is de url (link - webadres) van de pagina waar je deze tekens krijgt en/of welke naam heeft deze pagina?
Je kan deze gegevens eventueel langs dit forum via een privé-bericht naar mij opsturen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Saradee
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:24
Locatie: provincie Antwerpen

07 mar 2014, 17:12

Beste Coderunner,

Deze pagine upload ik nooit mee. Ik zou het natuurlijk kunnen doen, mits een link te maken naar mijn home page. Wat denkt u.

Hoe zend ik privé naar u ?

MvG,Sara
Laptop HP Pavilion dv7, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1, 64 bits, Intel(R) Core(TM) i7-2370QM

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

07 mar 2014, 17:28

Beste Saradee,
Saradee schreef:Deze pagine upload ik nooit mee.
Wat is dan het probleem dat je een ongebruikte pagina hebt gedownload die je toch niet nodig hebt?

Onderaan dit bericht zie je 2 "knoppen" zijnde Profiel en Prive bericht
Druk op Prive bericht en schrijf je bericht en verstuur het.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

08 mar 2014, 15:24

Beste Saradee,

Ik heb de "rare tekst" zoals jij het noemt van het bestand dat je doorstuurde eens bekeken en veel zinnigs kan ik je hierover niet vertellen. Alleen de herkenbare tekst "JFIF" en "Adobe" in de code doet vermoeden dat het hier om een jpg/jpeg bestand gaat dat vermoedelijk verkeerd werd opgeslagen in Adobe Photoshop of waar iets verkeerd met gebeurd is. Het is alleszins geen bestand dat thuishoort op de webhostserver en mag je dus gerust verwijderen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Saradee
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:24
Locatie: provincie Antwerpen

08 mar 2014, 16:08

Hallo coderunner,

Hartelijk bedankt voor uw onderzoek en advies. Nu ben ik gerustgesteld.

Vriendelijke groeten!
Sara
Laptop HP Pavilion dv7, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1, 64 bits, Intel(R) Core(TM) i7-2370QM

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

08 mar 2014, 16:16

Beste Saradee,

Dat was geen enkel probleem en bedankt om dit te melden.
Tot de volgende ... :wink:

Nog een fijn lente-achtig weekend.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.