Mijn Website

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

ermassel
Lid geworden op: 23 okt 2005, 10:10
Locatie: Knokke

28 mei 2014, 17:49

Ik heb een website (reeds jaren) www.ltvs.nl
Heb ik gemaakt via NVU.
Na jaren gebruik (zonder probleem) wordt ik de laatste maanden bij elke aanpassing geblokkeerd op de server. Waarom ??? Ik niet weten.
Na telkens na veel tijd mij IP adres terug op de server te krijgen word ik telkens bij wijzigingen opnieuw vd server gesmeten. Ten einde raad ben iuk op zoek gegaan naar een nieuw Ip adres hopend dat dit de oplossing zou zij .Tevergeefs. De server houder raad mij aan een nieuw FTP adres aan te maken !!!! Kan ik dat en hoe ? Ik dacht dat de server beheerder dat moest doen ?? (pctopdesign).
Ik zit met de handen in het haar (die er niet meer zijn).
Wie kan mij helpen???
Dringend

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

28 mei 2014, 21:56

Beste ermassel,

Ik vermoed dat de serverhouder bedoelt dat je een nieuwe FTP account moet aanmaken. Dit kan je doen in het Control Panel waarvan je het adres - inlog - wachtwoord bij je inschrijving hebt gekregen.
Dus kijk eens in het Control Panel.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

ermassel
Lid geworden op: 23 okt 2005, 10:10
Locatie: Knokke

20 sep 2014, 09:05

Bedankt aan allen die mij wilden helpen.
Ik denk dat het euvel na meer dan een jaar zoeken is opgelost.
Vermoedelijk was explorer 11 de oorzaak ! Ben overgestapt op Firefox en alles is opgelost