Dag des Oordeels & RDS

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

22 sep 2014, 18:47

Gezien de aanhoudende economische crisis mag het inmiddels overduidelijk zijn dat er wat schort aan ons economische bestel, onderzoek leidt automatisch tot een gigantisch aanbod aan verschillende visies die sterk laten vermoeden dat de 'Dag des Oordeels' steeds dichterbij lijkt te komen. Het 'Reverse Debt System' lijkt dit te bevestigen op een manier die vriend en vijand verrassen kan, het is dermate eenvoudig dat er amper economische kennis voor nodig is. In een beeld:
AfbeeldingHet RDS zegt simpelweg dat schulden afgeboekt kunnen worden naar het zogeheten 'niets', net zoals geld daar a priori uit voortkomt. Het grote voordeel is dat dat de schuldrelatie (schuldenaar versus schuldeiser) ontbonden wordt. Dit laatste is uniek, op deze manier kan elke schuldenaar afzonderlijk benaderd worden zonder dat anderen daar de dupe van moeten worden. In relatie tot de 'Dag des Oordeels' betekent het wel wat, schuldigen kunnen berecht worden en de bevolking bevrijd. Zeer bijzonder, zou het dan toch bewaarheid worden?

Vesselin
Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52

23 sep 2014, 05:05

Hallo Wvg. Ik dacht al: waar blijft 'm!
Foei! De oudjes de daver op het lijf jagen met uw onbegrijpelijke schema's, waar een mens nachtmerries van krijgt.
Afbeelding

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

23 sep 2014, 06:06

Vesselin schreef:Hallo Wvg. Ik dacht al: waar blijft 'm!Foei! De oudjes de daver op het lijf jagen met uw onbegrijpelijke schema's, waar een mens nachtmerries van krijgt.
Voor wie spreek je? Heb er speciaal verschillende kleuren in verwerkt, het blauwe is waar politiek mee dweept en de bevolking wijsmaakt, het grijze is wat het logische boerenverstand zegt, veel eenvoudiger.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 sep 2014, 10:20

Mijn eenvoudige boerenverstand is duidelijk te eenvoudig om uw surrealisme te kunnen ontcijferen.
Ik begrijp dat "als ik jou een koe verkoop op krediet, jij op zekere dag van mij zult horen, "jij hebt geen schuld, eet die koe gerust op" of zoiets. De andere boeren zullen daar zeker geen last van hebben. Iedereen tevree (behalve de koe dan misschien maar dat is geen mens) in een schuldenloze wereld, op de erfzonde na natuurlijk. Die erfenis kan niemand weigeren.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

23 sep 2014, 10:48

socrates schreef:Mijn eenvoudige boerenverstand is duidelijk te eenvoudig om uw surrealisme te kunnen ontcijferen. Ik begrijp dat "als ik jou een koe verkoop op krediet, jij op zekere dag van mij zult horen, "jij hebt geen schuld, eet die koe gerust op" of zoiets. De andere boeren zullen daar zeker geen last van hebben. Iedereen tevree (behalve de koe dan misschien maar dat is geen mens) in een schuldenloze wereld, op de erfzonde na natuurlijk. Die erfenis kan niemand weigeren.
Weet niet hoe je surrealisme wil definiëren maar het gaat enkel om het gebruik van het verstand en het systeem, geen hocus pocus voor nodig. Het RDS stelt gewoon dat je schulden kan afboeken naar het eigen vermogen, net zoals de vordering terug op rekening komt van de schuldeiser. Er hoeft geen oorzakelijk verband gelegd te worden tussen de twee, makkelijk te vangen in een vereenvoudigd model. Stel bv dat jij speler (D) bent, jij hebt je geld terug en speler (B) heeft nog steeds niets betaald (zie groene pijlen)
AfbeeldingHeel wat anders dan wat politiek de bevolking wijsmaakt, de sociale impact is dan ook immens. Het is dus werkelijk geen grap dat men ons als slaven behandeld.

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

23 sep 2014, 15:32

En wat houd die dag des oordeels in? Is hij door jou uitgevonden? Of hoe zit dat? En heb je daar enig bewijs van?
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

ebenhaezer
Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Locatie: Vlaanderen .

23 sep 2014, 15:46

YYZ , ik weet niet of de ' Dag des Oordeels ' er staat aan te komen , er moet nog heel wat vooraf gebeuren , maar dat hij dichterbij komt is wel juist !
Eerst moet het hele geld cysteem nog WEG , om daarvoor in de plaats het merkteken van de antichrist in voege te brengen , dat is het ingeplant nummer in de R. arm of het voorhoofd , om alleen nog daardoor te kunnen kopen en verkopen .

Daarna moet nog de Joodse Tempel in Jerusalem herbouwd worden .

De anti-christelijke Wereldheerser regeren .

De Gemeente van Christus opgenomen worden .

Het gouden beeld van de anti christ in de tempel staan in Jerusalem en aanbeden worden .

Christus wederkomst en het duizend jarig Vrederijk plaatsvinden .

Daarna krijgt de gebonden satan nog een laatste korte kans op aarde , maar de mensen zijn dan blijkbaar nog steeds niet geleerd , en volgen liever hem dan de Vrede Vorst ! Toch zal er een grote menigte zijn die niemand tellen kan , die de Heer zullen volgen en liefhebben .

Daarna pas komt de grote Oordeelsdag over levenden en doden , waar niemand onderuit kan , allen die ooit geleefd hebben , zelfs de zee geeft haar doden terug ( hier is duidelijk dat we eeuwiglevende wezens zijn ) .

Dat alles staat te lezen in Gods Woord .

Wat een geduld en liefde heeft God de Schepper met de mens !
Er is volgens mij maar één weg ter ontkoming aan de steeds groter wordende chaos in deze wereld , en dat is JEZUS , de GEKRUISIGDE ! De Redder der wereld .
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

23 sep 2014, 15:56

zotspook schreef:En wat houd die dag des oordeels in? Is hij door jou uitgevonden? Of hoe zit dat? En heb je daar enig bewijs van?
Zie je het niet? Het bewijs staat er, ik vind niets uit, het is er gewoon.
Laatst gewijzigd door YYZ op 23 sep 2014, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

23 sep 2014, 15:59

ebenhaezer schreef:YYZ , ik weet niet of de ' Dag des Oordeels ' er staat aan te komen , er moet nog heel wat vooraf gebeuren , maar dat hij dichterbij komt is wel juist ! Eerst moet het hele geld cysteem nog WEG , om daarvoor in de plaats het merkteken van de antichrist in voege te brengen , dat is het ingeplant nummer in de R. arm of het voorhoofd , om alleen nog daardoor te kunnen kopen en verkopen . Daarna moet nog de Joodse Tempel in Jerusalem herbouwd worden .De anti-christelijke Wereldheerser regeren .De Gemeente van Christus opgenomen worden . Het gouden beeld van de anti christ in de tempel staan in Jerusalem en aanbeden worden . Christus wederkomst en het duizend jarig Vrederijk plaatsvinden . Daarna krijgt de gebonden satan nog een laatste korte kans op aarde , maar de mensen zijn dan blijkbaar nog steeds niet geleerd , en volgen liever hem dan de Vrede Vorst ! Toch zal er een grote menigte zijn die niemand tellen kan , die de Heer zullen volgen en liefhebben . Daarna pas komt de grote Oordeelsdag over levenden en doden , waar niemand onderuit kan , allen die ooit geleefd hebben , zelfs de zee geeft haar doden terug ( hier is duidelijk dat we eeuwiglevende wezens zijn ). Dat alles staat te lezen in Gods Woord. Wat een geduld en liefde heeft God de Schepper met de mens ! Er is volgens mij maar één weg ter ontkoming aan de steeds groter wordende chaos in deze wereld , en dat is JEZUS , de GEKRUISIGDE ! De Redder der wereld .
Waarom zo moeilijk maken? Vroeger zei men dat er drie soorten mensen bestaan, zij die kunnen tellen en zij die niet kunnen tellen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

23 sep 2014, 20:09

Moet men echt zo oud worden om zoveel onzin uit te kramen ? De geesteleijke gezondheidszorg in België lijdt in derdaad aan een chronisch budgettair tekort, dat wordt hierboven nog maar eens aangetoond. Hoe is het in duivelsnaam mogelijk ?
PS. De Nazi's waren ver op hun tijd vooruit, zij lieten de joden al betalen via een in de arm gebrand nummer.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

Pela
Lid geworden op: 15 jan 2010, 00:45
Locatie: Limburg

24 sep 2014, 00:40

Bij uw bericht moet ik denken aan die man uit Antwerpen, hij ging aardbeien plukken in Sint Truiden.

Hij verdient € 15 per dag en op vrijdag krijgt hij zijn geld: € 30
Zegt die man uit Antwerpen:
‘Dat klopt niet, ik krijg veel te weinig.’
Zegt de tuinder uit Sint Truiden:
‘Welnee, ik zal het even voorrekenen:
Maandag € 15
Dinsdag € 15
Woensdag € 15
Donderdag € 15
Vrijdag € 15
Dus dat is 5+5+5+5+5+1+1+1+1+1= € 30’

Met een lang gezicht gaat hij naar huis, maar zijn vrouw zegt:
‘Volgens mij klopt er iets niet, ga maar eens naar een accountant.’

Hij naar een accountant in Antwerpen.
Deze zegt: ‘Ik zal het u even voorrekenen:
15
5 x
----
Dus dat is: 5 x 5 = 25. Plus die 1 maakt € 26
Zwijg maar, je hebt nog € 4 teveel gekregen......................'
A bird that you set free may be caught again, but a word that escapes your lips will not return.
Jewish Proverb

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

24 sep 2014, 08:43

Hij naar een accountant in Antwerpen.
Deze zegt: ‘Ik zal het u even voorrekenen:
15
5 x
----
Dus dat is: 5 x 5 = 25. Plus die 1 maakt € 26
Zwijg maar, je hebt nog € 4 teveel gekregen......................'
hm, die account kan ook niet rekenen.
het is toch;

15
5x
_____

dat is 5x1 = 5. Plus die 5 maakt € 10

Dus die man heeft €16 teveel ontvangen.

wel op de kleintjes letten hoor! :P
Laatst gewijzigd door janx op 24 sep 2014, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles is Één en die Éne is Alles.

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

24 sep 2014, 08:58

Ook hier speelt interferentie een rol, de zogeheten ‘waan van de dag’ neemt ons immers op sleeptouw zonder goed en wel te begrijpen in welke hachelijke positie we ons bevinden. Bizar genoeg vormt dit voor diegenen die hier geen kennis van hebben niet echt een probleem, voor wie deze materie wel integreert kan het als een ware kwelling ervaren worden, dit is vooral een gewetenskwestie. Immers, niet enkel leven we in een wereld waar mensen strijden tegen een probleem dat – mits toepassing van het RDS – niet bestaat, tegelijkertijd worden we wel belast met het probleem zonder notie van het alternatief. Het is een situatie die bijna te absurd is voor woorden, toch blijven we dit – zonder aandacht voor het alternatief - aanhouden met alle neveneffecten die daar onmiskenbaar bij horen. Inprenting en/of vergetelheid? Sociale impact? Financiële ethiek? 

ebenhaezer
Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Locatie: Vlaanderen .

24 sep 2014, 15:08

socrates schreef:Moet men echt zo oud worden om zoveel onzin uit te kramen ? De geesteleijke gezondheidszorg in België lijdt in derdaad aan een chronisch budgettair tekort, dat wordt hierboven nog maar eens aangetoond. Hoe is het in duivelsnaam mogelijk ?
PS. De Nazi's waren ver op hun tijd vooruit, zij lieten de joden al betalen via een in de arm gebrand nummer.

Ja SOCRATES , van ' oud ' gesproken ... , de Bijbel is al ZO oud , en al zoveel keer vertaald , en er staat nog steeds HETZELFDE in ! en is nog steeds zo gezond en levendig als tevoren , en komt nog lang niet aan het eind van zijn dagen !!!

Die ' Nazi's ' stonden dan ook duidelijk in de dienst van de duivel , en jij gebruikt dan nog wel zijn naam ( in duivelsnaam ) ? Geen beste keuze hoor manje !
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .

ebenhaezer
Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Locatie: Vlaanderen .

24 sep 2014, 15:33

YYZ schreef:Ook hier speelt interferentie een rol, de zogeheten ‘waan van de dag’ neemt ons immers op sleeptouw zonder goed en wel te begrijpen in welke hachelijke positie we ons bevinden. Bizar genoeg vormt dit voor diegenen die hier geen kennis van hebben niet echt een probleem, voor wie deze materie wel integreert kan het als een ware kwelling ervaren worden, dit is vooral een gewetenskwestie. Immers, niet enkel leven we in een wereld waar mensen strijden tegen een probleem dat – mits toepassing van het RDS – niet bestaat, tegelijkertijd worden we wel belast met het probleem zonder notie van het alternatief. Het is een situatie die bijna te absurd is voor woorden, toch blijven we dit – zonder aandacht voor het alternatief - aanhouden met alle neveneffecten die daar onmiskenbaar bij horen. Inprenting en/of vergetelheid? Sociale impact? Financiële ethiek? 

YYZ , daar kan niemand toch niets meer aan doen vrees ik , de tegenstand is te groot en te overmachtig . Dus zou ik zeggen , neem één dagje met een keer , want elke dag heeft al genoeg aan zijn eigen zorgen , en dan zien we wel hoe alles verder loopt . Geen zorgen voor de dag van morgen , en vaak geeft de morgenstond al goud in de mond !
Laat je vrede en geluk niet bederven , door wat je vreest voor de toekomst , is een goede raad ! Zorg alleen dat je klaar bent voor de dag des oordeels , ondanks de pogingen van RDS .
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .