Droogveger---Scottex.

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.
MaLoReg

25 jan 2013, 17:25

Ach jij hebt dat GEZIEN dat is nieuws, wellicht een andere tv uitzending dan.
Ik begrijp de meesten niet: "tis niet mijn ding" alsof poep afvagen niet ieders ding is en als het dan uitsluitend gaat over 'tis niet mijn ding dat zoiets op tv komt' dan ben je al helemaal out off this world.
Het gaat er enkel om een gebruiksonderwerp waar we mss niet zo mee in de lucht zwaaien om iemand te begroeten toch heel stijlvol kunnen brengen, zelfs zonder er ook maar de minste, allerminste aanstoot aan te nemen net omdat Hilde het zo charmand en heel naturel doet.
What's not to like about?

Flupke
Lid geworden op: 19 nov 2003, 19:38
Locatie: Vlaams Brabant

26 jan 2013, 20:00

Ook ik vind het een prachtige reklame en moet Maloreg gelijk geven.
Het moet niet gemakkelijk zijn van zo een teer onderwerp ter sprake te brengen en een geluk dat Hilde een heel goede actrice is die het op een natuurlijke wijze kan overbrengen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

31 jan 2013, 17:18

Het interesseert mij eigenlijk geen ene moer hoe HDB haar poep afveegt , nat of droog, en ik stel het mij zowaar nog minder graag voor in mijn gedachten ..

Wanneer ze het aan mij zou vragen, op straat, of ik mijn poep nat of droog afveeg , dan zou ik haar beleefd antwoorden dat ze er geen zaken mee heeft .. Ik ben er trouwens van overtuigd dat vreemde personen hun belangstelling in de verwijdering van de residu van mijn lichamelijke 'producten' niet écht 'for real 'kan zijn ..., wat volkomen te begrijpen en zelfs zéér normaal te noemen is natuurlijk ... !!

Verder ben ik nog van mening dat niet iedereen het kan , om met een zekere flair en spontaniteit mensen over hun anale/vaginale handelingen en gewoontes te gaan aanspreken en ondervragen , op straat .

Ik ben geen fan van het reclameblokje in de context waarop de natte doekjes aangeprezen worden ..
Laatst gewijzigd door Phoebe op 31 jan 2013, 23:01, 4 keer totaal gewijzigd.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

01 feb 2013, 18:53

MaLoReg schreef: What's not to like about?
Pas nu op uw onderwerp beland MaLoReg maar toch de reacties er op gelezen, begrepen en tja, min of meer goedgekeurd.
Kijk, je hebt gelijk wanneer je schrijft dat WC-papier een alledaags gebruiksvoorwerp is en dat hierover dan ook reclame verantwoord - wat zeg ik ? - bijna noodzakelijk is, behalve misschien voor mensen met ernstige constipatieproblemen. Of je nu WC-papier produceert of vliegdekschepen, je moet je ding op de markt kwijtraken en daarvoor gebruik je reclamejongens of -meisjes die uw ding via spotjes of wat anders aan de wereld kenbaar maken. Alleen vind ik ook dat HDB, zoals ze hier wordt afgekort, blijkbaar wat beter verdiend.
Was ik een reclamejongen, ik zou het anders hebben aangepakt. Een stuk discreter.
Een voorbeeld : een televisieclip waarbij men een chique dame uit een even chique auto ziet stappen aan een nog chiquer hotel. Men ziet haar haar suite-sleutel overhandigen door een razendknappe receptionist die haar een lakei in vol ornaat aanwijst die haar op zijn beurt met een smaakvol gecapitoneerde lift naar haar woonvertrekken leidt. Eens daarbinnen wijst hij haar met de nodige neerbuigende bewegingen op de gekoelde Champagne, de klaarstaande hapjes kaviaar en de gefileerde krabbenpootjes met cocktailsaus. Dan opent hij de badkamer met vergulde kranen en de ruime jacuzzi. Tot slot wijst hij lichtjes discreet naar het SCOTTEX-papier, waarop de dure dame even de ogen sluit, het hoofd lichtjes afwendt en met een half ingehouden glimlach zwoel mompelt "What else ?"

Nero
Lid geworden op: 02 apr 2005, 11:16
Locatie: Rome

01 feb 2013, 23:01

Ik hou het bij het papier van
Koning KEIZER Admiraal...
Maar daarom ben ik ook een keizer zeker?

Verstokte Vlaming in Wall
Lid geworden op: 22 sep 2006, 18:53
Locatie: luik

02 feb 2013, 13:53

Figaretto.."What else"?...she nodded and whispered "It's but shit overhere" :lol:
destijds de rozenkrans.Laat ons bidden,zei de pastoor,en ik sliep meteen in.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

04 feb 2013, 17:55

Verstokte Vlaming in Wall schreef:Figaretto.."What else"?...she nodded and whispered "It's but shit overhere" :lol:
Ja, eerlijk gezegd, ik overwoog ook even te eindigen met een vrijwillige en onverwachte stijlbreuk, wat zeer komisch kan zijn maar ik kreeg het in dit specifieke geval niet echt uit mijn pen... :wink:
MaLoReg

06 feb 2013, 09:58

Ik zie het zo voor ogen Figaretto maar mijn voorkeur gaat naar liefelijke
onschuld ipv bollywood scenario's. :lol:

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

17 sep 2014, 12:30

En ze zal er wel genoeg aanverdiend hebben want ik zie de reclame desbetreffende niet meer. Of bekijk ik het verkeerd???
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Gast

28 sep 2014, 10:59

Wil noteren dat Hilde enkel reklame maakt als het een originele insteek is. Voor waspoeder doet ze dat niet, ook al zijn daar veel centen mee te verdienen. Er zijn hier een paar reacties die ik ondermaats, en senioren niet waardig vind. Onder andere Klaartje en Paulv. Jullie hebben vermoedelijk altijd gratis gewerkt. En nooit gehinderd door enige vorm van originaliteit. Elk zijn ding, maar mag ik jullie nu aanvallen zoals jullie dat voor Hilde doen? Graag. Jullie mogen het verwachten.
@Figaretto: jouw versie was hier nooit aan bod gekomen. En Hilde had het ook nooit gedaan. In reclameland moet je aandacht lokken.