buikvet

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

08 okt 2014, 02:07

*leah* schreef:
Valium schreef:
*leah* schreef:Zelfgeperst fruitsap zonder suiker, maar misschien lukt dat niet omwille van je darmen.
Kruidenthee is ook goed.
Niet meer dan 4 tassen koffie per dag drinken.
Nu en dan een frisdrank is ok, maar niet dagelijks, ik drink 1 à 2x per week 1 cola zero.
Plat water, anderhalve liter per dag, is best, maar dat is moeilijk voor jou lees ik.
Hier sla je wel iets naast de bal met je zelf geperst fruitsap.
Deze zitten vol met fruitsuikers en fruit zonder suiker bestaat niet.
Je bedoeling is wel goed, maar als diabeet is mij dat ten zeerste afgeraden.
Ik heb niet geschreven dat diabeten maar fruitsap moeten drinken hé Valium, ik had het tegen mensen die willen vermageren.
Als je dan graag fruitsap drinkt kun je 1 stuk fruit per dag vervangen door 1 glas fruitsap.
Ik mag 3 stukken fruit per dag eten, dus 2 stukken + 1 glas fruitsap gaat ook zonder extra suiker toe te voegen uiteraard.
1 glas cola zero per week mag ook.

Ben je niet bang voor de bijwerkingen van xenical?
Eigenlijk ben ik totaal niet bang van de bijwerkingen. Het voordeel van Xenical is dat het bijna geen bijwerkingen heeft.
Maar, zoals met vele vermageringsdingen, je zit met het jojo effect als je wat stopt en het vervelende hiervan is (xenical) dat je de eerste weken bijna geen controle over je stoelgang hebt.In het begin zijn er dagen bij dat je bijna niet van de pot kan (zuiver lopend vet)
En wat ook een rol speelt, het kost een bom geld die pillen.
Maar het helpt.
Een 15 jaar geleden ( xenical was toen juist op de markt) ben ik op 2 maanden tijd van 132 naar 107 gegaan, totdat de dokter zei," stop, want je gaat te vlug" en wat was het resultaat? 2-3 weken later terug 5 kilo er bij.
Xenical is een reuze product, indien ( vooral voor vrouwen ) je op korte tijd voor iets vlug en veel moet afvallen ( meeste vrouwen nemen dit vooraleer ze op verlof gaan )
De doos staat hier nog 3/4 voor mij op mijn bureel, ik kom er nietmeer aan.
Zat meer op toilet dan wat anders.
En van dat fruit, heb je gelijk. Ik ben diabeet en bekijk ook alles als een diabeet - fout van mij -
Groeten

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

22 nov 2014, 23:17

Valium schreef:het vervelende hiervan is (xenical) dat je de eerste weken bijna geen controle over je stoelgang hebt.In het begin zijn er dagen bij dat je bijna niet van de pot kan (zuiver lopend vet)
Ik heb dat ook een tijd gebruikt, met in het achterhoofd de idee 'dan kan ik misschien eens goed naar het toilet gaan'. Pech gehad, bij mij werkte dat gewoon niet. Na één doos ben ik gestopt. Zelfs in combinatie met een dieet heeft mij dat geen extra gewichtsverlies opgeleverd. In mijn ogen zuiver geldklopperij.