6.5 kg afgevallen op 2 weken !!!!!!!!

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

29 jan 2014, 09:00

Valium schreef:
MichelN schreef:PS: ik heb een Engelse schoonzoon.
Uw dochter zal s"morgens niet graag koken zekers ?
Laat ik het erop houden dat zij meer afweet van Engelse eetgewoonten dan jij.

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

30 jan 2014, 03:17

MichelN schreef:
Valium schreef:
MichelN schreef:PS: ik heb een Engelse schoonzoon.
Uw dochter zal s"morgens niet graag koken zekers ?
Laat ik het erop houden dat zij meer afweet van Engelse eetgewoonten dan jij.
Triestige bedoening daar, bij uw dochter.
Dag bestweter

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

30 jan 2014, 13:57

Valium schreef:Triestige bedoening daar, bij uw dochter.
Dag bestweter
Lees nog eens een boek van Tom Clancy, sukkel, misschien begrijp je dan dat je er weer enkele lichtjaren naast zit.
Ik kom niet langs om de stukken en brokken op te ruimen, he said knowingly.
http://www.youtube.com/watch?v=jT3_UCm1A5I

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

31 jan 2014, 03:57

MichelN schreef:
Valium schreef:Triestige bedoening daar, bij uw dochter.
Dag bestweter
Lees nog eens een boek van Tom Clancy, sukkel, misschien begrijp je dan dat je er weer enkele lichtjaren naast zit.
Ik kom niet langs om de stukken en brokken op te ruimen, he said knowingly.
http://www.youtube.com/watch?v=jT3_UCm1A5I
Ik wist begod niet waar jij steeds je gelul vandaan hielt.
Van Monty Python filmpjes :lol: :lol: :lol:

Zalig zijn de simpelen van geest

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

31 jan 2014, 19:41

Valium schreef:Zalig zijn de simpelen van geest
Als bekentenis kan dat tellen!

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

01 feb 2014, 10:29

MichelN schreef:
Valium schreef:Zalig zijn de simpelen van geest
Als bekentenis kan dat tellen!
:lol: :lol: :lol:

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

10 jan 2015, 16:20

zie dat dit wel een oude topic is ,maar ja eens diabeet is altijd diabeet (in bepaalde gevallen )
Valium ik heb die link eens bestudeerd ,en het voorbeeld van dagmenu dat ze daar geven 1 smorgens 2 sneden brood
2 s'middags 4 sneden brood
3 s"avonds 4 kleine aardappelen
+ al de rest natuurlijk
Als ik dat zou moeten eten zou ik op 2 weken zeker 6 kg bijkomen ipv afvallen .
En zou dat een dieet zijn met beperking van koolhydraten ? Laat me niet lachen ,beperkte koolhydraten zijn :geen brood ,geen aardappelen geen pasta's en geen rijst ; maar ja iedereen eet zoals hij zelf wil ,gelukkig maar .
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 jan 2015, 17:02

flowerlady schreef:zie dat dit wel een oude topic is ,maar ja eens diabeet is altijd diabeet (in bepaalde gevallen )
Valium ik heb die link eens bestudeerd ,en het voorbeeld van dagmenu dat ze daar geven 1 smorgens 2 sneden brood
2 s'middags 4 sneden brood
3 s"avonds 4 kleine aardappelen
+ al de rest natuurlijk
Als ik dat zou moeten eten zou ik op 2 weken zeker 6 kg bijkomen ipv afvallen .
En zou dat een dieet zijn met beperking van koolhydraten ? Laat me niet lachen ,beperkte koolhydraten zijn :geen brood ,geen aardappelen geen pasta's en geen rijst ; maar ja iedereen eet zoals hij zelf wil ,gelukkig maar .

Flowerlady, je bent duidelijk niet op de hoogte van een diabetesdieet. Daar wordt UITDRUKKELIJK op gehamerd dat je géén brood én geen aardappelen mag weglaten. Je moet ze in beperkte mate ETEN. Dit om je suikerpeil op niveau te houden. Dus laat mij niet lachen met jou uithaal naar Valium toe. Misschien dat je je toch eens beter informeert. En die aardappelen is +/- het equivalent van 350 gr.
Het is wel zo dat ze het eten van rijst en pasta niet aanmoedigen, zeker niet het laatste. Aardappelen is een natuurlijk product en dus niet bewerkt. Zoete aardappelen zijn nog beter ofwel ze vervangen door aardpeer of pastinaak.

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

10 jan 2015, 17:34

Primavera ,ik haal naar niemand uit ik gaf alleen aan wat een voorbeeld was van een dagmenu ,in de link die valium aangaf ,en bedoelde niet meer of minder dat als ik zoveel brood en aardappelen zou moeten eten dat ik zou bijkomen ipv afvallen . Als Valium zich zou aangevallen voelen ,zou hij zichzelf wel verdedigen :D :D
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

10 jan 2015, 20:02

flowerlady schreef:Primavera ,ik haal naar niemand uit ik gaf alleen aan wat een voorbeeld was van een dagmenu ,in de link die valium aangaf ,en bedoelde niet meer of minder dat als ik zoveel brood en aardappelen zou moeten eten dat ik zou bijkomen ipv afvallen . Als Valium zich zou aangevallen voelen ,zou hij zichzelf wel verdedigen :D :D
Normaal gezien kan je daar met een evenwichtig dieet niet door bijkomen. Maar wat zijn de boosdoeners bij de meesten? Wel de sauzen om maar een voorbeeld te geven. Van aardappelen alleen kom je niet bij hoor, ze zijn amper 100 caloriën op een dikke 100 gr aardappelen. Pasta en rijst is iets anders, toch zeker pasta daar kom je van bij, zelfs zonder saus.
Als je de rest van je maaltijd vrij sec houdt, is dat een dieet dat zeker stand houdt.
En zou dat een dieet zijn met beperking van koolhydraten ? Laat me niet lachen ,beperkte koolhydraten zijn :geen brood ,geen aardappelen geen pasta's en geen rijst
Het is wel degelijk een dieet met beperking van koolhydraten. Ikzelf eet ook geen vier sneden brood, ik hou het bij twee sneden. Bovendien mijn aardappelen bestaan uit één schep.
Dit HEB JE NODIG als diabeet om een evenwichtig maal te hebben. Anders hou je het niet.
Als je uiteraard nooit anders gedaan hebt dan géén pasta, rijst of aardappelen te eten, ben je dat wss gewoon.

Trouwens dat dieet dat Valium hier heeft gezet, is vrijwel identiek als hetgene je in de kliniek krijgt. Er zit weinig of geen verschil in.