een vorm van voortbestaan na de lichamelijke dood

hier is plaats voor alle wereldreligies

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

09 okt 2012, 18:13

janx schreef:Ik heb iets gevonden, wat zeer zeker de grond in geboord wordt maar los daarvan is het best wel intressant wat die Mickey zo al te vertellen heeft vanuit gene zijde. :wink:
luister hier maar eens
Ik klik en ik hoor niks.
Maar dat lijkt me perfect normaal als 't van gene zijde moet komen. :D
Jawatte

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

09 okt 2012, 19:01

Ik hoor een ouwe madame in plat Engels.
Duidelijk heel aards, vermits, zoals we allen weten, een dode geen spraakmogelijkheid meer heeft.
Janx, word eens wakker old boy.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

09 okt 2012, 21:50

Duidelijk heel aards, vermits, zoals we allen weten, een dode geen spraakmogelijkheid meer heeft.
Zegt onze experte..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

09 okt 2012, 22:00

cappa schreef:
janx schreef:Ik heb iets gevonden, wat zeer zeker de grond in geboord wordt maar los daarvan is het best wel intressant wat die Mickey zo al te vertellen heeft vanuit gene zijde. :wink:
luister hier maar eens
Ik klik en ik hoor niks.
Maar dat lijkt me perfect normaal als 't van gene zijde moet komen. :D

Mijn virus scanner komt gelukkig tussen....... Bestand is besmet :!: :!: :!:


Dus opgelet :!: :!:
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

09 okt 2012, 22:17

van Cappa;
Ik klik en ik hoor niks.
Maar dat lijkt me perfect normaal als 't van gene zijde moet komen.


van Reini;
Ik hoor een ouwe madame in plat Engels.
Duidelijk heel aards, vermits, zoals we allen weten, een dode geen spraakmogelijkheid meer heeft.


van Rolija;
Mijn virus scanner komt gelukkig tussen....... Bestand is besmet


Dus opgelet


't ja, zo zie je maar weer hoe verschillend de computers werken je zou bijna denken dat ze intelligent zijn en zich aanpassen naar de mens die er voor zit.
Hm ... over kunstmatige intelligentie gesproken. :lol: :lol: :lol:
Alles is Één en die Éne is Alles.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

09 okt 2012, 22:35

Computers; 't zijn net mensen.. :lol:

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

09 okt 2012, 22:40

Grappig: Chopin (een Pool die het grootste deel van de tijd in Frankrijk verbleef) spreekt in een keer Engels!
Volgens wayti is dat heel normaal, in het hiernamaals is alles perfect, en spreekt Chopin dus gewoon Engels.
Maar waarom, in dat perfecte hiernamaals, spreekt Chopin met zo'n idioot 'Hallo, hallo'-accent?
Ni Dieu, Ni Maître

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

10 okt 2012, 07:07

Zondervrees schreef: Maar waarom, in dat perfecte hiernamaals, spreekt Chopin met zo'n idioot 'Hallo, hallo'-accent?

Inderdaad Zondervrees echt waar:
http://www.youtube.com/watch?v=TRIOj4yM3uM


:wink: :wink: :wink:


Mvg,
P.Siemons

angelica
Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Locatie: Oostmalle

11 okt 2012, 12:31

Dank je Janx, voor de link. Erg interessant.
Misschien moeten we ons niet concentreren op de persoon die iets gezegd zou hebben, maar wel op de inhoud van het gesprek.
In vind de boodschapper is niet zozeer van belang, maar de wijze woorden die in deze boodschap uitgesproken worden zijn mooi om naar te luisteren.


lieve groetjes
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

11 okt 2012, 14:12

angelica schreef:[...] Misschien moeten we ons niet concentreren op de persoon die iets gezegd zou hebben, maar wel op de inhoud van het gesprek. [...]
Je bedoelt dat een boodschap, gebracht door een man die in het donker, soms zelfs opgesloten in een kast, met een falsetstem om een vrouw te imiteren, dat die boodschap ook waarde kan hebben? Dat deze persoon en zijn gedrag niets zeggen over de waarde van de boodschap?
Ni Dieu, Ni Maître

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

11 okt 2012, 17:17

Wat mij een beetje verbaast is dat velen verwachten dat als er iets van gene zijde komt dat het perfect moet zijn, zelfs goddelijk. Nu, dat is niet zo. Vele bewoners aan gene zijde dicht bij de aarde, denken vaak nog in aardse termen, en wat deze heeft verzameld aan gewoontes en ideeën spelen daar nog geheel mee. Het is juist dat dit allemaal zal worden verwijderd door het verkrijgen van betere inzichten en wetenschap van wat leven is door het ervaren van die levensruimte en de mogelijkheden daarvan als voorbereiding naar het verdere.

Daarom moet ik een beetje lachen om de opmerking van Zondervrees
Maar waarom, in dat perfecte hiernamaals, spreekt Chopin met zo'n idioot 'Hallo, hallo'-accent?

Je haast denken dat Zondervrees in vorige levens met Chopin heeft gesproken zodat hij die vergelijking nu kan maken. Maar ja, onmogelijk, volgens Zondervrees omdat deze het menselijk leven alleen maar in het aardse lichaam accepteert. :wink:
Alles is Één en die Éne is Alles.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

12 okt 2012, 08:58

janx schreef:Daarom moet ik een beetje lachen om de opmerking van Zondervrees
Lachen is gezond, janx, en je zit hier op het perfecte onderwerp wat dat betreft.
Laat je dus maar eens goed gaan. :D
Jawatte

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

12 okt 2012, 09:10

Janx raaskalde wanhopig het volgende: Wat mij een beetje verbaast is dat velen verwachten dat als er iets van gene zijde komt dat het perfect moet zijn, zelfs goddelijk.

Je schijnt het nog te menen ook zég!!!!!!! 8O 8O 8O 8O 8O

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

13 jan 2015, 21:46

Hoe zit dat nu in het hiernamaals ? Heel bevreemdend hoe dit, tot voor 2 jaar intens behandelde topic, zo zonder boe of ba gewoon stilvalt. Hallo is daar iemand !! :idea: :roll:
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour