pps copyright

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

danjp
Lid geworden op: 22 jun 2007, 09:19
Locatie: Brugge 2

06 nov 2014, 11:04

Ik wilde onlangs een pps op facebook plaatsen, het gaat over een komische presentatie over dronke mensen.
Ik kreeg voldend bericht :
We hebben je video "glaasje op" (geüpload op 3 november 2014 9:34) verwijderd. Op deze video rust mogelijk auteursrecht (zoals een clip of audio) en je hebt geen toestemming de video te delen.
Als je van mening bent dat je video niet had mogen worden verwijderd, omdat:
• je bent de houder van de auteursrechten of
• je toestemming hebt van de houder van de auteursrechten om dit materiaal op Facebook te uploaden en verspreiden, of
• je op een andere manier van mening bent dat je wettelijk bent gemachtigd om dit materiaal op Facebook te uploaden en te verspreiden
je kunt beroep aanteken en eisen dat je video wordt hersteld, door de volgende link te volgen: https://www.facebook.com/legal/video_co ... 8747691355

Als je geen bezwaar wilt indienen, hoef je verder niets te doen. Wees in de toekomst voorzichting met het uploaden van video's. Video's waarop mogelijk auteursrecht rust, kunnen ook worden verwijderd. Als je dergelijke video's toch uploadt, kun je mogelijk geen video's meer uploaden of kan je account definitief worden uitgeschakeld.
Voor meer informatie over auteursrecht en andere vragen over intellectuele-eigendomsrechten voor inhoud die je naar Facebook uploadt, ga je het gedeelte over intellectuele-eigendomsrechten in het Helpcentrum: https://www.facebook.com/help/intellectual_property

Hou kan dat, er zijn zovele clipjes die op facebook gezet worden
wie weet raad.
MS Windows 7 Ultimate SP1
DualCore Intel Pentium E2200,2200 MHz (11x200)
Multiprocesser (32-bit)
Video kaart:NVIDIA GeForce G100 (512 MB)
Gast

15 nov 2014, 18:27

De originele plaatser heeft een copyright op zijn film gezet. Dat kan.

danjp
Lid geworden op: 22 jun 2007, 09:19
Locatie: Brugge 2

16 nov 2014, 16:22

OK, maar ik heb die PPS zelf gemaakt van verschillende foto's van internet gehaald, ik heb er al verschillende gemaakt, dit is de eerste maal dat ik dat tegen kom, raar.
MS Windows 7 Ultimate SP1
DualCore Intel Pentium E2200,2200 MHz (11x200)
Multiprocesser (32-bit)
Video kaart:NVIDIA GeForce G100 (512 MB)
Gast

16 nov 2014, 16:42

dan heb je vermoedelijk bij de privacy een vinkje geplaatst.

Reeds
Lid geworden op: 29 jan 2009, 17:21
Locatie: Roerdalen

01 feb 2015, 18:00

Heb hetzelfde gehad , ik heb de muziek uit de video verwijderd en toen opnieuw geplaatst !
De video werd toen zonder problemen geplaatst ! de auteursrechten zaten schijnbaar op de muziek !
"Alles sal reg kom"
Windows 7 Home Premium service pack 1
Intel(R) Core(TM) i3 - 3220 CPU @ 3.30GHz
3.30 GHz Geheugen 8.00 GB
64 bitbesturingssysteem