Wiki en Lara: de nieuwe huisdieren

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ivita
Lid geworden op: 05 nov 2007, 03:01
Locatie: Oostende

14 jan 2009, 11:43

het zou jammer zijn als dit topicje verloren zou gaan .... daarom lieve groetjes van Ivita (door Aisha in een hartje gezet)

Afbeelding

Ivita is een franse bulldog, de 18 de wordt ze 7 maand.

Gister ben ik ermee naar de dierenarts geweest omdat ze zoveel op haar pootje likte dat het een rode plek werd, ze begon ook al aan haar staartje.

Het blijkt een allergie te zijn, typisch voor franse bulldogjes, 2 op 3 hebben er last van, ik heb natuurlijk weer de jackpot gewonnen :roll:
De allergietesten kunnen maar als ze een jaar oud is, voorlopig dus pilletjes en cortisonespuitjes tot ze een jaar oud is en dan hoop ik te weten aan wat ze allergisch is.
Hopelijk is ze niet allergisch aan mij ....
Be carefull what you wish for

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

04 jun 2009, 22:31

U vroeg over mijn nep naam wat meer uitleg mijn nep naam is Mur en ben de oma van Pascal Vyncke onze web master en ons hondje Luna

rinske
Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:23
Locatie: gentbrugge

27 jun 2009, 22:54

Afbeelding

Ik kom hier ne keer kijken en zal mijn huisgenote eens voorstellen.
T'is een franse buldog gelijk Ivita maar een zwart/witje van zes jaar oud (was al twee jaar toen ik haar gekocht heb)
Alles krijgt ze kapot gebeten (gelukkig enkel haar speeltjes) heeft in huis nog nooit iets gedaan wat niet mag :D

Op het forum is mijn nick-naam Rinske.....als ik over mijn hondje iets vertel noem ik haar dus rinske2 :idea: :wink:

Groetjes aan de diertjes en de baasjes ........Afbeelding
"Life is not about waiting for the storms to pass...it's about learning how to dance in the rain."

ricardo 425
Lid geworden op: 07 dec 2005, 20:41
Locatie: Gent

30 okt 2009, 17:45

Afbeelding

Dit is één van onze huisdieren, een Russische hamster. Is ongeveer 7cm lang en 3cm hoog. We hebben er zoveel plezier aan want ze eet mee met ons aan tafel. Zo heeft ze haar eigen potje met haar lievelings eten Prepare.
Oh ja, haar naam is GIZMO
Windows7-Memory:4096mb-harddrive:750Gb serial ATA-intelcore 2duo E7500- McAfee securety center

ricardo 425
Lid geworden op: 07 dec 2005, 20:41
Locatie: Gent

30 okt 2009, 17:52

Afbeelding
Dit is ons tweede lievlings huisdier. PRUTSKE, malthezer en bijna 13jaar. Een schat van een dier en een echt schoothondje. Ze heeft nooit wat kapot gemaakt in huis en heeft nooit iets achter gelaten wat niet mocht. Een echt slim beestje, want luisteren is één van haar specialiteiten.
Windows7-Memory:4096mb-harddrive:750Gb serial ATA-intelcore 2duo E7500- McAfee securety center

ouchke
Lid geworden op: 22 jul 2008, 16:55
Locatie: oelegem

08 nov 2009, 13:49

AfbeeldingDit zijn mijn lievelingen ons fitouke de witte hebben we verleden week laten inslapen ze was 14 j en had veel pijn kon niet meer zitten ik mis ze noch steeds ,de bruine onze bas word 9 ook heeeel lief die zal nog wel een tijdje meegaan he !!na deze komen er geen meer ,wij zijn niet meer van de jongste niewaar !!!!heel ons leven hebben wij honden en poezen gehad ,potverkoffie mijn soep staat op het vuur groetjes en tot later
geniet van het leven het duurt maar even
Gast

21 dec 2009, 17:33

super mooie katjes hoor
Afbeelding
Gast

21 dec 2009, 17:35

Afbeelding
dit is mijn Tesje ook een verwent nestje
komt uit asiel en is 1jaar bij ons :D

rokker
Lid geworden op: 10 nov 2009, 19:28
Locatie: gent

25 mei 2010, 20:33

ik wens julli veel geluk met jullie beestjes Afbeelding Afbeelding Afbeelding

madison
Lid geworden op: 15 jan 2008, 17:07
Locatie: Eeklo

05 jul 2015, 22:38

hallo ik ben nieuw en noem Madison,

Ik heb een schat van een vlinderhondje teefje naam is Jany en is 10 jaar 3 jaar geleden is haar papa naam Japy overleden heel triestig ist als je een lieveling kwijt raakt heb er nog verdriet van maar gelukkig heb ik nu mijn Janytje waar ik ontzettend veel liefde van krijg ik zou niet meer zonder haar kunnen wat een dotje , ze hangt echt aan mij alleen ff fotoke van haar hierop zetten

Afbeelding
het is de eerste keer dat ik de forum inzet wat het inhoud weet ik niet ik zal wel zien of het mij intereseert
wat ik ook niet weet is
wat is een bb code

madison
Lid geworden op: 15 jan 2008, 17:07
Locatie: Eeklo

05 jul 2015, 22:40

ff de papa er ook nog opzetten

en trusten voor strakjes

gr Madison

Afbeelding
het is de eerste keer dat ik de forum inzet wat het inhoud weet ik niet ik zal wel zien of het mij intereseert
wat ik ook niet weet is
wat is een bb code