De Bijbelse Feestdagen in bijna de hele wereld bekend .

hier is plaats voor alle wereldreligies
Fazal

17 jul 2015, 14:39

EB schreef:Want aan u is het uit genade gegeven in de zaak van Christus , niet alleen in Hem te geloven , maar ook voor hem te lijden "
Welke wreedaard, al beschouw je zo iemand als uw god, krijgt het in zijn hoofd zulke zaken van zijn schepsels te vragen!??? Hoe mesjogge moet je wel zijn om zulke onzin te geloven!??? Ik schrijf het nogmaals, God zou goed zijn, indien hij 'zou' bestaan!!! En mensen geen lijden opleggen om te bewijzen dat ze in hem geloven!!! In zo een god kan toch niemand geloven Wordt hier (vergeef mij de uitdrukking), 'godverdomme' op zichzelf nog niet genoeg geleden??? :evil:

U bent samen met vele anderen, zo gek als een dubbele draaideur ebenhaezer!
En het lijdt geen twijfel dat je er mettertijd nóg gekker zult van worden!
Alhoewel ik daar mijn twijfels over heb, want nóg erger, kan bijna niet meer!
Maar als het u enigszins kan troosten, ben je niet alleen!
En NEEN! Ikzelf ben er niet bij! :twisted:

En dan nog durven beweren dat het allemaal de schuld is van de mens!?
Alleen die draaideur had de mens beter niet uitgevonden, want het is niet de eerste keer dat daar iemand met zijn/haar hoofd is tussen geraakt! En dat blijkt bvb al duidelijk dat dat met u en velen van uw soortgenoten, het geval is geweest! Of ..., je kan het ook zelfkastijding noemen, ter ere van god. Een denkbeeldig wezen dat dus absoluut niet bestaat! Nee! Absoluut niet kàn bestaan! Het is zelfs een grove belediging aan uw zgn god, dat hem door zijn eigen gelovigen zoveel onzin wordt toegeschreven! :evil:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

17 jul 2015, 17:06

Ooit hier nog eens aangehaald denk ik. Het antwoord van mijn eigenste vader op een infantiele vraag van de lokale pastor: "Meneer pastoor, in mijn huis niet zeveren, heb 52 maanden in WOI aan het front, de tranchées, gezeten ... ik heb uw god daar niet gezien!".
Natuurlijk is het zo dat een drenkeling zich aan het zwakste strootje zal willen vasthouden ... als ie niks anders meer heeft.
Allez, heb me weer laten vangen aan de hersenspinsels "ex absurdo" in het voorgaande. Ben ook maar een mens.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

17 jul 2015, 17:37

Op verzoek van Ebenhaezer werd dit topic afgesloten
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet