Nieuwe euthanasiewet

Hier is de plaats voor discussie en vragen over euthanasie.

Karel Devijver
Lid geworden op: 27 dec 2005, 19:35

28 nov 2013, 08:34

Alle godsdiensten, geen enkele uitgezonderd hebben door de eeuwen heen in naam van hun god zich schuldig gemaakt aan grenzeloze wreedheden en slachtpartijen en nu steigeren ze bovendien ook nog bij het tot stand komen van een wet die in uitzonderlijke gevallen het uitzichtloze lijden kan stoppen.
Een leraar van mij op de middelbare school zei altijd:"Waren alle mensen wijs, de aarde was een paradijs.
Karel Devijver.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

28 nov 2013, 09:21

Had je een ander standpunt van de CD&V verwacht? Ik niet. Ze moeten toch opkomen voor de menselijke waarden. Als zij het niet doen, wie dan wel. :roll:

Katholieken hebben altijd hypochrieten geweest als het op het menselijke welzijn aankomt. Wat zouden ze nu anders reageren?

lionben
Lid geworden op: 10 jul 2015, 19:56
Locatie: Heverlee

12 jul 2015, 12:24

Karel Devijver schreef:Alle godsdiensten, geen enkele uitgezonderd hebben door de eeuwen heen in naam van hun god zich schuldig gemaakt aan grenzeloze wreedheden en slachtpartijen en nu steigeren ze bovendien ook nog bij het tot stand komen van een wet die in uitzonderlijke gevallen het uitzichtloze lijden kan stoppen.
Een leraar van mij op de middelbare school zei altijd:"Waren alle mensen wijs, de aarde was een paradijs.
Karel Devijver.

Volledig mee eens
joviaal persoon

sudo
Lid geworden op: 20 sep 2006, 19:06

09 sep 2015, 09:01

Ik zou durven zeggen "Deze wereld is duizend keer meer waard, waren er geen mensen op aard"
Met linux zou je veilig kunnen internetten, zonder al die spywaretools.
Is linux moeilijk ? Niet moeilijker dan het leren werken met windows.