Krijg blanco pdf pagina op mijn website

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 09:44

Hallo
Ik heb een website van een mountainbikeclub waar ik elke week een deelnamelijst in pdf opzet. Ik maak die eerst op in excel om daarna om te zetten in pdf. Ik heb tot nu steeds hetzelfde gedaan maar de pdf pagina krijg ik niet meer zichtbaar op de website. Kan er mij iemand helpen aub. de website is http:// de bewuste pagina staat bij verslagen;
Dank bij voorbaat
Eddy
Laatst gewijzigd door Eddyke op 02 nov 2015, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2015, 12:42

Beste Eddy,

Blijkbaar is er iets fout geloppen tijdens de omzettinng van xls --> pdf.
Wanneer ik het bewuste pdf bestand wil openen krijg ik de fout melding "beschadigd bestand, kan niet hesteld worden".
Ga eens na of de omzetting juist gebeurt door het bewuste pdf bestand offline te openen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 13:08

Hallo Coderunner
In het verleden had ik wel wat problemen met het omzetten, bij het publiceren naar pdf verdeelde mijn excell pagina zich in verschillende pagina's waardoor ik maar een deel van mijn pdf bestand in beeld kreeg. Maar het pdf bestand dat nu in mijn share poine desinger staat lijkt me toch volledig, daarom dat ik het niet begrijp. Wanneer ik het pdf bestand open in mijn documenten is ook alles perfect zichtbaar.
mvg
Eddy
Dank je

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2015, 13:28

Beste Eddy,

Vergelijk eens de grootte van het pdf bestand op je pc met dat vanop de server. Ik heb zo een vermoeden dat het pdf bestand niet helemaal naar de server is opgeladen.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 13:44

Hallo

Heb het pdf bestand dat in mijn share point staat net geopend langs mozilla firefox en krijg het volledig in beeld.

mvg
Eddy
Dank je

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2015, 14:50

Beste Eddy,

Okay maar dan open je het pdf bestand offline en niet via de server.
Je hebt toch nog voldoende ruimte vrij op de server van Telenet?
Heb je de grootte van het pdf bestand nu reeds vergeleken (pc --> server)?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 15:01

Sorry coderunner, maar via de server hoe doe ik dat? ik begrijp je vraag niet goed.
mvg
Eddy
Dank je

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2015, 15:09

Beste Eddy,

Met via de server bedoel ik dat je online naar je website gaat kijken.
Je opent je ftp-client programma en vergelijkt de grootte van het pdf bestand in linker (=pc) en rechter (=server van Telenet) kolom.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2015, 15:35

Beste Eddy,

Volgens wat ik kan zien is het pdf betand op de Telenet server 124KB groot en je oorspronkelijk doorgestuurd pdf bestand 297KB groot dus de grootte klopt niet op de Telenet server.
Probeer het pdf bestand terug op te laden en/of kijk of je webruimte op de Telenet server niet is opgebruikt!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 16:02

Hallo Coderunner
Ga alles eens wat rustig laten bezinken, want heb echt te weinig kennis om daar diep op in te gaan. al verschillende jaren heb ik geen probleem met dat deelnamebestand, misschien eens de pdfcreator er af gooien en opnieuw installeren, ik laat je wel nog wat horen als het oké is.
alvast bedankt
Eddy
Dank je

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2015, 16:22

Beste Eddy,

Heb je nu al gekeken of je nog webruimte vrij hebt?

1- Ga naar http://mijn.telenet.be
2- Log in met je gegevens.
3- Eens ingelogd klik je op "MIJN INTERNET"
4- En vervolgens op "Webruimte beheren"
>>Kijk daar of je webruimete niet is opgebruikt.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 16:31

hallo coderunner, dat had ik al gedaan er stond 50mb opgebruikt en 50 beschikbaar, maar hoe kom ik aan zoveel verbruik, die site wordt nooit uitgebreid, de foto's worden op picassa geplaatst, het is dat waar ik wat te weinig kennis in heb, ik kan wel uitbreiden naar 150mb maar dan moet erbij betaald worden zeker? of moet ik iets verwijderen om meer plaats te maken.
mvg
Eddy
Dank je

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

02 nov 2015, 16:39

Beste Eddy,

Inderdaad 50 van 50 wil zeggen dat de vrije aangeboden webruimte bij Telenet opgebruikt is. En daarom raakt je pdf bestand niet meer volledig op de server. Vandaar ook dat het op de website niet zichtbaar is.
Staan er geen overbodige bestanden op die niet meer gebruikt worden? Indien ja, verwijder deze dan en laad het pdf bestand dan terug op.
Dan is je problem opgelost.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 17:02

Hallo coderunner
Heb net wat verwijderd wat overbodig was, en heb alles opnieuw gepubliceerd maar nu krijg ik helemaal niets meer bij de deelname link, alleen een zwarte pagina. Kan het zijn dat ik iets verkeerd doe bij de link naar de pdf pagina, de link wordt gemaakt bij de evenementen .
mvg
Eddy
Dank je

Eddyke
Lid geworden op: 02 mar 2005, 10:33
Locatie: Meise Wolvertem

02 nov 2015, 17:13

Hallo coderunner

Het is opgelost, heb het bestand dat in share point stond verwijderd en een nieuwe vanuit mijn documenten geplaatst. En het werkt, hartelijk dank voor de moeite;
mvg
Eddy
Dank je