Hosting

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Rolle99
Lid geworden op: 10 feb 2008, 08:51
Locatie: Leopoldsburg

12 nov 2015, 12:44

Mijn vrouw betaalt iemand om jaarlijks de website van mijn schoonmoeder te onderhouden.

Nu ontving mijn vrouw dit mailtje

"Hey Mimi,

In oktober moest de jaarlijkse hosting worden betaald voor de website, 75 euro.
Mijn rekeningnummer is xxxxxxxxxxxxxxxxx .

Ik heb wel een tijdje geleden beslist dat ik ga stoppen met websites. Het wordt me teveel om te combineren met mijn werk en mijn dochtertje. De website die ik nu heb onderhouden kost mij ook tijd voor updates.
Ik geef natuurlijk wel iedereen de tijd. De website code is eigendom van jou, deze is gemaakt met het CMS Drupal. Ik ken zelf wel niemand die het kan overnemen voor mij dus zou je zelf moeten zoeken. Het is een bekend CMS systeem in elk geval.
Die persoon moet dan ook de hosting en de domeinen op zich nemen.

Kan je zelf eens rondhoren? Omdat je nu de hosting nog betaald voor een jaar, zal ik het tot uiterlijk oktober 2016 blijven doen.

Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt.

Groetjes
Astrid"

Weet iemand een oplossing? Is er op sennet iemand die dit kan overnemen ? Welke info hebben jullie nog nodig? Moet ik dit misschien in een ander forum posten?

Alvast dank,

Rolle
________________________________________
Laatst gewijzigd door Rolle99 op 14 nov 2015, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Enjoy.
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

12 nov 2015, 18:46

rolle
je website laten beheren door derden is altijd een delicate zaak, een vertrouwenskwestie dus
geef dit niet zomaar in handen van de eerste de beste
mag ik het adres van de site via pb aub

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

12 nov 2015, 18:48

Beste,

Kan je hier misschien de url (link) naar de website plaatsen zodat men al een idee heeft en hoeveel keer per jaar (ongeveer) er een update moet gebeuren.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Rolle99
Lid geworden op: 10 feb 2008, 08:51
Locatie: Leopoldsburg

13 nov 2015, 08:23

Het betreft de website http://www.nicolewynants.com/

Schoonmoeder is kunstenares en site gaat over haar schilderijen.
Enjoy.
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

14 nov 2015, 16:28

Beste Rolle99,

Kan je in je post het bankrekeningsnummer verwijderen en/of onvolledig maken met x-en!

Hoeveel keer per jaar (ongeveer) moet er een update gebeuren?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Rolle99
Lid geworden op: 10 feb 2008, 08:51
Locatie: Leopoldsburg

14 nov 2015, 18:32

Voilà, is gebeurd.
Mijn vrouw vertrekt de 25ste op korte vakantie naar haar moeder. moeder is nu twijfelachtig tov haar website. Zal einde deze maand deze maand beslissen of ze er mee verder gaat of dat ze einde oktober 2016 er mee ophoudt.
Enjoy.
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//