PowerPoint presentatie niet te openen ** OPGELOST **

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

21 dec 2015, 19:24

Beste,

Ik heb deze week plots het volgende voor :
Ik werk met Office 2013 waarin PowerPoint zit.
Ik heb een 100-tal PowerPoint's opgeslagen. = PPP

Tot nu toe tipte ik gewoon op een PPP en die opende zich in het programma Powerpoint op volledig scherm en speelde normaal af.

Nu doe ik hetzelfde, maar ik bekom niets : Alleen licht het icoontje van PPP in de Taakbalk op en flikkert = is in werking.
Maar de presentatie wordt niet in het groot geopend en speelt dus ook niet af.

Iemand een tip wat er is gebeurt en hoe te verhelpen ?

Flamingo 8O
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

21 dec 2015, 19:53

Beste,

Heb de oplossing gevonden.

Somtijds werk ik met 2 schermen.
En mijn instellingen stond nog op "uitbreiden naar 2e scherm".

Maar mijn 2e scherm lag uit. Bij het aanleggen zag ik mijn PPP normaal uitrollen.

Heb nu mijn scherminstelling teruggebracht naar "alleen computer = 1e = basisscherm" en al mijn PPP's kan ik nu normaal openen.

Flamingo 8O :lol:
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST