een hopeloos iemand....

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

tante bé
Lid geworden op: 09 aug 2007, 14:32
Locatie: geetbets

16 nov 2015, 10:48

Weet sinds 3 maand dat ik longkanker heb met uitzaaiingen in het bot. Ben 58 jaar en was voordien heel actief, al 4 chemo, 's achter mij en nu terug opname omdat ik het psychische en lichamelijk niet meer aan kon. Ze proberen me langs alle wegen te helpen, maar hoe kan je zo iets aanvaarden op zo een korte tijd. Ik voel me verloren, hulpeloos, mijn lichaam wat voordien getraind was, laat me nu in de steek Iedereen zegt het heeft tijd nodig om te verwerken maar het zit zo verdomd moeilijk in mijn hoofd. Ik ben in UZ Leuven en dan zie je pas hoeveel jongere mensen er ook ziek zijn. Wat mij enorm boos maakt is dat ik uit een risico familie met kanker kom en mij daarom elk jaar heb laten checken op alles, longen, hart,buik,bloed noem maar op, en toch zijn we te laat..Maar iedere kankerpatiënt zal wel denken waarom ik, en als je dan een sprankelende hoop krijgt, dan ga je ervoor. Heb oor alle euthansiepapieren al gezorgd omdat er in mijn familie teveel is misgelopen. Enkel uit de reportage van marijke vervoort(rolstoelpatiente) put ik kracht, wat een karakter om dit elke nacht te doorstaan, maar hoeveel kan een lichaam hebben. Ik hoop toch zo erg op nog wat mooie momenten met mijne schat van echtgenoot die nu ook door een hel moet.alle knuffel aan alle ziek mensen

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

16 nov 2015, 18:35

Dag tante Bé... ik wil je héél veel sterkte wensen
helpen kunnen we niet... helaas..:roll:
Ik weet wat je doormaakt...:? en ik brandt deze kaars voor jou...
Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

bomma camping
Lid geworden op: 12 aug 2015, 16:45
Locatie: Leopoldsburg

02 jan 2016, 22:21

Lieve dame, ik kan niet meer dan je een warme steunknuffel sturen. Geef nooit op, hoe moeilijk het ook mag wezen. Ben zelf ex-kankerpatiënt, weet waar ik over praat. Ben ondertussen ook chronisch pijnpatiënt en heb dagen dat ik het niet meer zie zitten. Jij hebt, net als ik, een schat met een hart van goud. Ga ervoor, doe het voor hem maar geef niet op, hoe moeilijk het ook mag zijn. Je schat heeft je immers nodig. Heel veel sterkte.
Even nadenken voor je een reactie geeft, dan kwets je niemand.

littlestar
Lid geworden op: 16 jan 2008, 19:42

04 jan 2016, 10:29

Lieve tante Bé

Het is heel wat als je zo'n zware diagnose krijgt. Het is alsof de werkelijkheid niet meer bestaat, er staat een doorschijnende film voor, waardoor het een beetje draaglijker wordt.
Geniet van het nu, elke bloem, elke wolk, dier, zon en zelfs de regen. Vooral de steun van je partner en echte vrienden kunnen je toch vreugde brengen in deze moeilijke dagen. Er zijn zovele onzichtbare lotgenoten die met dezelfde gevoelens worstelen. Heel veel sterkte om je lot te kunnen dragen en een warme knuffel

Littlestar