GELOVEN in de bijbel of in de theorie van Darwin (vervolg)

hier is plaats voor alle wereldreligies

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

18 okt 2016, 08:36

Hier wordt al eens over leven gediscussieerd. Soms wordt de creatie ervan aan een god toegewezen.
Dan zijn de goden nu op aarde blijkbaar.
http://www.demorgen.be/wetenschap/grote ... -b2add5ae/
Jawatte

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

18 okt 2016, 09:01

cappa schreef:Hier wordt al eens over leven gediscussieerd. Soms wordt de creatie ervan aan een god toegewezen.
Dan zijn de goden nu op aarde blijkbaar.
http://www.demorgen.be/wetenschap/grote ... -b2add5ae/
Uit het niets?
-professor Katsuhiko Hayashi van de universiteit van Kyushu, gebruikte stamcellen van muizenembryo's .

-eicellen werd uiteindelijk bevrucht met een standaard IVF-techniek.

Men heeft enkel een manier gevonden om het leven wat er al is in de stamcellen, te laten ontwikkelen.

Dus beste cappa zoals er wordt gesuggereerd van "uit het niets" is beslist onwaar.
Uit het niets is het onmogelijk om iets te creëren.
Alles is Één en die Éne is Alles.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

18 okt 2016, 09:49

Neen beste Talisman. Ik heb zelfs geen interpretatie gegeven. Ik heb slechts een citaat van Einstein aangehaald.
Zelfs geen commentaar op gegeven.
Het is wat het is. En wat hij daar precies mee bedoelde weet ik niet.
Maar...het zet tot denken aan.
groetjes
jure
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

18 okt 2016, 10:04

jure schreef:Neen beste Talisman. Ik heb zelfs geen interpretatie gegeven. Ik heb slechts een citaat van Einstein aangehaald.
Zelfs geen commentaar op gegeven.
Het is wat het is. En wat hij daar precies mee bedoelde weet ik niet.
Maar...het zet tot denken aan.
groetjes
jure
Er worden wel meer uitspraken aan Einstein toegeschreven, maar blijken achteraf een broodje aap te zijn. Denk daar dan eerst eens aan.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

18 okt 2016, 13:54

janx schreef: Uit het niets is het onmogelijk om iets te creëren.
Dan zou er niets bestaan.
Je vind blijkbaar nogal snel iets 'onmogelijk', tenzij het van je geesten komt natuurlijk. :lol:
This culture system will provide a platform for elucidating the molecular mechanisms underlying totipotency and the production of oocytes of other mammalian species in culture.
Maar je bent blijkbaar zo ver heen dat je zulke vindingen alleen nog naar beneden kunt halen. Los van de vraag of ik er al dan niet achter sta, kan ik zulke stappen alleen maar bewonderen.
Jawatte