Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
janx

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 17 Okt 2016, 14:12 
Hi, tallisman is nog steeds bezig Ebenhezer proberen te hervormen en versa. Onbegonnen werk mijn inziend om dat door het geschreven woord te doen. 't ja, wat dan wel? Ik denk, allereerst streven om wat ruimer te leren denken en niet alles wat geschreven wordt als een waarheid te willen zien. Er is meer! Wink Alles is Één en die Éne is Alles.
ebenhaezer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 17 Okt 2016, 16:07  Onderwerp: De komst van Christus .
Luister gastjes , ik vindt het niet meer het reageren waard , dus verlaat ik deze topic maar ; onthoudt alleen wat Joh. 12 : 48 zegt " ..... wie Mij ( CHR.) verwerpt en Mijn woorden niet aanneemt , heeft iets wat hem veroordeelt , ..... " , lees zelf maar verder . En in PS I : 1 staat : " Die in de hemel woont zal lachen , ..... " , en dat laatste doe ik ook !!! Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 17 Okt 2016, 17:10  Onderwerp: Re: De komst van Christus .
ebenhaezer schreef:
Luister gastjes , ik vindt het niet meer het reageren waard , dus verlaat ik deze topic maar ; onthoudt alleen wat Joh. 12 : 48 zegt " ..... wie Mij ( CHR.) verwerpt en Mijn woorden niet aanneemt , heeft iets wat hem veroordeelt , ..... " , lees zelf maar verder . En in PS I : 1 staat : " Die in de hemel woont zal lachen , ..... " , en dat laatste doe ik ook !!!

Awel sie, ik ook. Very Happy
Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 17 Okt 2016, 17:55 
Troost u ebenhaezer, zelf, hebt gij nog maar heel weinig gereageerd.
Het was altijd meer de bijbel die reageerde, zoals nu ook, zie hierboven.
Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!
socrates

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 17 Okt 2016, 20:38 
Wat zijn gastjes, zijn dat genodigden ?
Zouden geesten ook lachen, ik dacht dat men daar een lichaam voor nodig had. Zelfs god had er zo eentje nodig om 33 jaar lang mens te kunnen zijn. Of die tijdens die jaren op aarde ook gelachen heeft schijnt de bijbel niet te weten.
Wie niet wint wordt geen held. Soc 2017
Silver Wolf

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 18 Okt 2016, 6:01  Onderwerp: Lachen
ebenhaezer schreef:
Luister gastjes , ik vindt het niet meer het reageren waard , dus verlaat ik deze topic maar ; onthoudt alleen wat Joh. 12 : 48 zegt " ..... wie Mij ( CHR.) verwerpt en Mijn woorden niet aanneemt , heeft iets wat hem veroordeelt , ..... " , lees zelf maar verder . En in PS I : 1 staat : " Die in de hemel woont zal lachen , ..... " , en dat laatste doe ik ook !!!

Wel opletten, dat ge de juiste afslag neemt en niet in die hemel met maagden voor de zelfmoordterroristen belandt.
Want daar schijnt momenteel het aanbod de vraag te overtreffen Confused

Tegelijk loopt het fanatisme waarmee o.a. DAESH dergelijke hardnekkige leugens over "een beloning met 80 maagden" blijft slijten,
parallel met de verbetenheid die o.a. EB aan de dag legt om haar citaten te slijten op dit forum.
Amen.

Post scriptum; Dat er in de hemel gelachen wordt zal wel zijn, nu naast "Martin" ook "Leo" daar is aangekomen, terwijl Yvonneke V. er ook bij kan zijn.
Tenminste volgens Jef 24 : 36 in PS II : 7

sw
werewoef

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 18 Okt 2016, 21:36  Onderwerp: De komst van Christus tav Silver Wolf
Beloning van 80 maagden .....? Het zal wel één maagd zijn, zekerst, een van 80 jaar .

werewoef
AMEN en AUM

Ga naar: