radio via tv beluisteren zonder weergave op tv-scherm

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

12 jan 2017, 15:41

ik kan radiozender uit tv/radiokanalen telenet beluisteren via mijn televisie maar wil dit kunnen doen zonder weergave op het tv-scherm. als je bv 918 nostalgie opzet krijg je beeld van radio nostalgie. als je 919 clubfm opzet krijg je geen weergave dus geen beeld op tv-scherm. en zo zou ik het graag voor alle radiozenders hebben. niks zo vervelend als naar radio luisteren via tv maar hele tijd op dat beeldscherm te zien !
is er geen mogelijkheid dat beeldscherm uit te schakelen ?
dank voor raad !
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Strijkertje
Lid geworden op: 11 apr 2004, 13:09
Locatie: BelgenLand

14 jan 2017, 16:15

menu>beeld>beeldinstellingen>schermweergave>uit
Stille waters hebben diepe gronden !

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

15 jan 2017, 06:38

Strijkertje schreef:menu>beeld>beeldinstellingen>schermweergave>uit
bedankt strijkertje, het is opgelost ! bij deze tv is het beeld - beeldinstelling - eco-instellingen - beeldscherm uitzetten !
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !

Strijkertje
Lid geworden op: 11 apr 2004, 13:09
Locatie: BelgenLand

15 jan 2017, 09:41

Graag gedaan :wink:
Stille waters hebben diepe gronden !

vagelis
Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46

15 jan 2017, 10:09

je moet weten dat ik de vraag eerst stelde aan philips-support en zij zegden dat "indien de provider (telenet) die mogelijkheid niet biedt, het scherm niet kan uitgeschakeld worden". zij kennen dus de mogelijkheden van hun eigen toestel niet ! heb hen "ne ferme" mail gestuurd ! :lol:
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !