ts naar mp4

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

kleinewolf60
Lid geworden op: 25 mar 2017, 12:45

28 mar 2017, 15:49

:cry: ik heb al verschillende converters gebruikt om mijn dvd om te zetten naar een bestand mp4 om hem zo op mijn smart phone windows te kunnen kijken. ik heb veel keer op het internet op youtube en zo verder om hulp gevraagd om mijn probleem op te lossen. maar geen antwoord geen reactie niets. ik had een programma dat perfect deed wat het moest doen zonder problemen maar je kunt het maar tijdelijk gebruiken want na 2 of 4 keer moet je een donatie geven zo niet dan werkt het niet meer. er zitten meestal allemaal engelse op het internet ik heb geprobeerd om de gratis handbrake om dat ze er allemaal zo fier op zijn maar het werkt niet goed.ik had mijn dvd laten omzetten naar mp4 dan gekken op vlc player erg.ik hoop dat ik hier toch iemand kan vinden die zou willen helpen? het is gewoon als je ergens lang moet wachten kun je gewoon een filmpje kijken alvast bedankt. ps ik weet niet of ik hier goed zit want ik ben nieuw en hopeloos

drefacteur
Lid geworden op: 12 mar 2008, 13:42
Locatie: Zoersel

28 mar 2017, 19:18

HP 24-g011nb All-in-One
Windows 10 Home 64-bit
Intel Core i5 6200U @ 2.30GHz
Totaal fysiek geheugen 8.00 GB