Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
fregat

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 26 Apr 2017, 8:38  Onderwerp: Vergiftigde hond
De hond van Ruben Van Gucht ( VRT ) is blijkbaar vergiftigd met TEMIC op een stuk worst ! Het dier at het tijdens een wandeling ! Ik kan al raden uit welke hoek het komt .....Elk voorjaar worden in bepaalde jachtgebieden vergiftigd aas en zelfs nog bewerkte eieren uitgelegd om predatoren uit te schakelen . Deze praktijken zijn verboden maar men gaat er mee door ! Twisted Evil Doe wel en zie niet om !
pollemans

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 26 Apr 2017, 10:31 
Ik begrijp ook heel goed uit welke hoek het komt.
Maar deze onverlaten komen soms met een uitgestreken gezicht op tv vertellen,dat zij de natuur goed beheren,door hun daden.
Ieder zijn meug maar laat aub onschuldige dieren niet nodeloos lijden om jullie zogenaamde sport te beoefenen.Alleen het tomeloos verdriet van de eigenaar van zo een dier weegt tegen niets op.
Ik ga ook veel wandelen in het veld en probeer zo goed mogelijk op te passen dat zij niks eet,maar het is zo snel gebeurt.Ook nu in het voorjaar wanneer de boeren de zomergranen sproeien,is het oppassen geblazen,want ook de veldweggetjes zijn mee gesproeid.
De pootjes afwassen na een wandeling kan nooit kwaad. Smile
Vriendelijke groetjes
zeg nooit,nooit meer

Ga naar: