Inloggen met nicknaam en wachtwoord nieuw systeem

Vragen/antwoorden betreffende de chatbox SEN.CHAT van Seniorennet.be

marleentje
Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Locatie: nabij Antwerpen

06 mei 2017, 14:10

Hallo chatterkes,

Hierbij een printscreen ter verduidelijking voor chatters die reeds hun nicknaam geregistreerd hebben en willen inloggen via het nieuwe systeem der chatboxen.

Naast "Nickname" uw eigen gebruikersnaam invullen en daaronder een vinkje plaatsen naast "Ik heb een wachtwoord", hierna opent zich een vakje waar u uw wachtwoord kunt invullen (indien uw nick reeds geregistreerd is).

Let op, enkel uw wachtwoord niets ervoor of erna, ook niet het lange commando zoals vroeger!

Afbeelding


Veel plezier!



marleentje
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...

Zesletters
Lid geworden op: 23 feb 2019, 22:58

23 feb 2019, 23:00

Hallo. Ik ben nieuw. Ik vul bij Nickname mijn gebruikersnaam is, en de melding verschijnt " invalid ". Wat doe ik fout?

Bedankt.
Zesletters

marleentje
Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Locatie: nabij Antwerpen

24 feb 2019, 01:03

Zesletters,

U zal als melding te zien gekregen hebben >>> geen gepaste nick.

Er werd namelijk een blokkering gezet op alle combinaties met het woord "slet".

Uw nicknaam valt hier helaas onder zesletters en dat is de reden waarom u niet met die nicknaam kunt inloggen.

We stellen voor dat u een andere nick kiest en dan zal er wellicht geen enkel inlogprobleem meer zijn.


marleentje
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...

Zesletters
Lid geworden op: 23 feb 2019, 22:58

24 feb 2019, 08:54

Goede morgen Marleen(tje) :-)

Ha, grappig eigenlijk en verrassend, die slet die in mij zit..wie denkt daaraan jij wel dus!
Misschien kan ik ondertussen een andere vraag stellen. Ik logde vandaag voor de tweede dag in om eventueel een antwoord van jou te lezen, maar wist hoegenaamd niet hoe ik daarvan zou verwittigd worden of terugvinden. Nog een geluk had ik je naam onthouden en kon ik via opzoeken auteur en later scrollen doorheen jouw geplaatste berichtjes,het antwoord ertussen vinden. Waarvoor dank trouwens. Maar bestaat er geen andere oplossing, dat ik bijvoorbeeld ergens zie dat er een reactie kwam?

Bedankt,
Herman

marleentje
Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Locatie: nabij Antwerpen

24 feb 2019, 16:33

Herman zesletters,

Deze vraag:
Maar bestaat er geen andere oplossing, dat ik bijvoorbeeld ergens zie dat er een reactie kwam?
is eentje voor de moderators van het forum om erop te antwoorden :wink:


marleentje
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

24 feb 2019, 17:49

zesletters,

onder een berichtenvak zie je een stukje gereedschap staan: een sleutel , daarop klikken in uw geval dus in het topic van de chat.

dan zie je staan:abonneer op dit onderwerp, er staat al een vinkje maar dat mag er dus raar maar waar niet staan.Dus gewoon klikken op abonneer op dit onderwerp. Dan ga je als iemand reageert op uw bericht rechts op uw scherm van Seniorennet notificaties zien staan met de melding dat er een reactie staat, daarop klikken .

via het gebruikerspaneel kan je de notificaties beheren.
Aan de linkerkant zie een kader met verschillende mogelijkheden,onderaan staat: beheer notificaties.

Daar staan al uw notificaties op verschillende berichten onder elkaar en kan je ze ook verwijderen.

zie voorbeeld hieronder van mijn notificaties



Afbeelding
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet