Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
nanou

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 23 Mei 2017, 8:27  Onderwerp: Bange hond
Onze zoon heeft een absoluut super lieve golden retriever die binnenkort 3 jaar wordt. Zijn enige minpuntje is dat hij geen held is maar soit .
De laatste tijd echter is 't veel erger geworden en hij beeft als hij bij ons komt daar waar hij dat over enkele maanden niet deed .
We denken dat het komt omdat hij met kerstavond tegen de glazen deur is gelopen , zonder enig gevolg .
wat kunnen we doen om hem stilaan terug op zijn gemak te krijgen . Bij hem thuis heeft hij dat niet maar is wel erg schrikkerig als er iets plots wijzigt , bv een pluimpje dat opvliegt door de wind ...
'T is zo'n schat ! HELP !
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 23 Mei 2017, 9:20 
Het is mss raar om zeggen , maar zou er iets met zijn zicht zijn ?
Een pluimpje maakt geen lawaai en plots beweegt het , hij ziet het op het laatste moment .
Thuis ga je weinig of niets merken want hij kent de weg , de hindernissen , zijn geur en gehoor zijn veel beter ontwikkeld . Maar op vreemd terrein voelt hij zich onzeker .

Ik wil jullie zeker niet ongerust maken , maar het is mss wel even het controleren waard .
Ik heb de ervaring gehad met een paard met tunnelvisie . En toen twinny die oogbolluxatie had , en we de mogelijke gevolgen bespraken met de dierenarts heeft hij me enkele richtlijnen gegeven .

Anders is bibberen een teken niet alleen van angst maar ook van stress .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Ga naar: