Website Proximus

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

Jetteke
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:02
Locatie: Oost-Vlaanderen

31 mei 2017, 14:09

Kom nog eens jullie hulp vragen.Telkens ik naar de website van Proximus ga, krijg ik een blauw scherm (zie foto) en enkel en alleen bij Proximus, alle andere sites geen probleem. Ik zie in een flits de echte site en dan verschijnt dat blauw scherm en de pc wordt dan telkens weer afgesloten en opnieuw opgestart. Heb al de panda antivirus laten lopen, de Ccleaner, haalt allemaal niets uit. Deze vm Proximus gebeld die hebben me trachten te helpen, zelfs een expert bijgehaald, alles zonder resultaat. Ik heb het zowel met browser Internet explorer als met Google. Weten jullie soms raad ? Niet dat ik zoveel de site bezoek, maar het is toch handig om het verbruik e.d. te controleren.
Alvast grote merci.
Jetteke
Afbeelding

Jetteke
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:02
Locatie: Oost-Vlaanderen

31 mei 2017, 16:09

ps. Ik heb nog vergeten vermelden dat ik met Windows 8.1 werk

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

31 mei 2017, 16:30

1) panda volledig uninstallen
is een oplossing
2) wachten op een update van panda die het zouden fixen
3) in veilige modus opstarten en die nnshttps.sys een rechtsklik der op en klik op "naam wijzingen " en geef het dan de naam : NNSHttp.sy_
en ok
dan zou dat ook gedaan moeten zijn
4) die hotfix daar voor die ze hebben zou dat ook moeten oplossen
http://www.pandasecurity.com/resources/ ... 1496240136
downloaden en opslaan der naartoe gaan en op dubbelklikken om het te ....
en dan de comp herstarten


5) naar het schijnt zouden ze aan nog een andere hotfix bezig zijn , maar verder weet ik daar niets over


ik zou voorstellen , probeer het met die hotfix waarvan ik de link gezet heb
en herstart de comp
en kijk of je het dan nog hebt

janneke dust2
Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Locatie: Antwerpen LO

31 mei 2017, 16:37

Op een andere site (telenet forum) ze ik hetzelfde probleem. nnshttps;sys hoort bij uw panda antivirus.
Gebruikt ge dee laatste versie van panda antivirus.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019

Jetteke
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:02
Locatie: Oost-Vlaanderen

31 mei 2017, 19:40

Dank voor de respons.
Ik heb de link van de hotfix geprobeerd, zonder resultaat. Wanneer ik die begin te installeren krijg ik de melding 'this hotfix is only for Panda Security Protection 15.00 (en nog een getal, maar dat kon ik niet meer lezen, was al verdwenen). Ik werk met Panda Antivirus Pro, (versie 2017) en dit zal een andere variant zijn.
Via het contactformulier op hun website heb ik om een oplossing gevraagd, kreeg al een referentienummer toegestuurd, en hopelijk morgen meer nieuws. Ik wacht dus nog even af en hou jullie op de hoogte.
Dank en groeten,
Jetteke

Jetteke
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:02
Locatie: Oost-Vlaanderen

01 jun 2017, 21:49

Even een update. ik kreeg deze morgen een mail van Panda, nl 'We hebben uw probleem naar onze 2de level Technische Dienst geëscaleerd. Zodra we een oplossing krijgen zullen we u onmiddellijk informeren.'
M.a.w. ze hebben momenteel geen oplossing. Geduld !

janneke dust2
Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Locatie: Antwerpen LO

01 jun 2017, 22:00

je kan een uninstall doen van panda en eventueel een gratis virusscanner installeren tot Panda een oplossing heeft.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019

Jetteke
Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:02
Locatie: Oost-Vlaanderen

07 jun 2017, 16:54

Daarnet volgende mail gekregen van Panda :
"Geachte gewaardeerde klant.
We hebben een oplossing voor het probleem met bluescreens:
- We zullen uw versie upgraden. Om zeker te weten, kunt u ons bevestigen of het over het product met de activeringscode nummer ......"

We leven in hoop dus. Toch goed dat ze de oplossing bieden.
Bedankt iedereen voor de aangeboden hulp.
Groeten,
Jetteke