Tram-bus vervoer na de "Knip" Antwerpen

Hier is plaats voor vragen en informatie over het openbaar vervoer.
Onlangs zag ik in de trein een man die een boek las. Verder was hij volkomen normaal.
(Marc Callewaert)

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

07 jun 2017, 15:14

Toch even een relaas over de " expeditie" in Antwerpen. Heenreis met sneldienst via E-19 mondde uit in een vreemde rit dwars door Merksem, wegens grote files op de E-19 aan afritten., zelfs niet over de bus-baan mogelijk.,reizigers die wilden afstappen aan bushaltes In Merksem mochten niet buiten, de eerste stop was aan het Kinepolis-kruispunt. Vertraging toch meer dan 3 kwartier.
Daarna moeiteloos door naar de Francis W.pl., halte premetro Astrid genomen. Er stonden meerdere vriendelijke mensen om U voort te helpen ( geen sinecure met toeristen, chapeau !) Dienstregelingen niet voorradig, vlg. de helpers werden ze meegenomen zodra er nieuwe weggelegd werden. Dat zal nog wel in orde komen. En dan met nieuwe trams gereden, vlot zonder meer !
Bij de terugreis kun je ook nog wel de bussen nemen naar buiten A. op de Fr.W. plaats op de oude plaats.
Conclusie: Granny M heeft het overleefd ( :lol: ) en ik ga voortaan zeker weer met plezier naar en door de Koekenstad .
Aan iedereen, die gereageerd heeft mijn hartelijke dank !

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

07 jun 2017, 19:12

Oeps, foutje gemaakt .. bedoelde natuurlijk de Rooseveldplaats !

mamacalypso
Lid geworden op: 22 nov 2002, 14:13
Locatie: Antwerpen

28 jun 2017, 00:40

[quote="maior domus
Hetgeen nog ontbreekt is dat ze de Kennedytunnel afsluiten voor vernieuwing...[/quote]


sssst sssst breng ze a.u.b niet op nieuwe ideeen! :D :lol: :D
lieve groetjes,mamacalypso