Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
LuW


Geregistreerd op: 18-6-2017


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 28 Jun 2017, 10:12 
De regeling om een deel van een garage te huren voor huisvuilopslag en het feit dat je daar geen gebruik van kan maken als je niet betaald is niet besproken voor of tijdens de contractonderhandeling.
Pas een week of twee na her betrekken van het appartement werd de betaalmogelijkheid voorgesteld. Nog een week later als ik mijn huisvuil daar wilde plaatsen werd verteld dat dit niet kon omdat ik niet betaalde.

In het huurcontract staat wel dat je geen vuilniszakken op het terras mag plaatsen. Moeten we die dan IN het appartement opslaan en het risico lopen dat het gaat stinken en schimmelen. Om dan later door de eigenaar beboet te worden omdat je niet "als een goede huisvader" over de properheid van het gehuurde pand hebt gewaakt.

Het is geen kwestie van het moeilijk te maken of te zijn ...daarvoor maak je regels en afspraken. Maar wat als dat eenzijdige regels en afspraken zijn en vooral altijd weer kosten met zich meebrengt.

Vandaar nogmaals de vraag: Moet een appartementsgebouw een plaats hebben waar je regelmatig je huisvuil kan zetten tot ophaling.

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.