Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Verzamelplaast huisvuil (Appartement)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Recht Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
LuW

BerichtGeplaatst: Wo 28 Jun 2017, 10:12    Onderwerp: Reageer met quote

De regeling om een deel van een garage te huren voor huisvuilopslag en het feit dat je daar geen gebruik van kan maken als je niet betaald is niet besproken voor of tijdens de contractonderhandeling.
Pas een week of twee na her betrekken van het appartement werd de betaalmogelijkheid voorgesteld. Nog een week later als ik mijn huisvuil daar wilde plaatsen werd verteld dat dit niet kon omdat ik niet betaalde.

In het huurcontract staat wel dat je geen vuilniszakken op het terras mag plaatsen. Moeten we die dan IN het appartement opslaan en het risico lopen dat het gaat stinken en schimmelen. Om dan later door de eigenaar beboet te worden omdat je niet "als een goede huisvader" over de properheid van het gehuurde pand hebt gewaakt.

Het is geen kwestie van het moeilijk te maken of te zijn ...daarvoor maak je regels en afspraken. Maar wat als dat eenzijdige regels en afspraken zijn en vooral altijd weer kosten met zich meebrengt.

Vandaar nogmaals de vraag: Moet een appartementsgebouw een plaats hebben waar je regelmatig je huisvuil kan zetten tot ophaling.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Recht Tijden zijn in CET (Europa)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: