Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 jul 2017, 12:18

In Wenen werd een vrouw aangevallen door een 18-jarige Somalische asielzoekster. De reden? De Oostenrijkse vrouw had haar 2 honden bij zich en in Somalië zijn honden 'onrein'. Er was dus duidelijk een reden voor de aanval.

De Weense vrouw hield er een kapotte knie aan over. Door een knie-implantaat zal ze terug de oude zijn over enkele weken. De kosten kunnen niet verhaald worden op de Somalische want ze heeft geen verzekering en geen middelen om te betalen.

Bron: http://www.krone.at/oesterreich/wien-st ... ory-578800
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

17 jul 2017, 12:27

Wil. schreef:De kosten kunnen niet verhaald worden op de Somalische want ze heeft geen verzekering en geen middelen om te betalen.
Dat Somalisch mormel achter de tralies zetten en daar dwangarbeid laten verrichten tot de kosten volledig terugbetaald zijn.
Is logisch toch?
Dat geïmporteerd hatelijk gespuis moet maar leren dat hier andere normen en zeden gelden.
Ondank is 's werelds loon

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

17 jul 2017, 12:32

maior domus schreef:
Wil. schreef:De kosten kunnen niet verhaald worden op de Somalische want ze heeft geen verzekering en geen middelen om te betalen.
Dat Somalisch mormel achter de tralies zetten en daar dwangarbeid laten verrichten tot de kosten volledig terugbetaald zijn.
Is logisch toch?
Dat geïmporteerd hatelijk gespuis moet maar leren dat hier andere normen en zeden gelden.
Fout! Jij reageert als een normale mens! :evil:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

17 jul 2017, 15:57

En ze dronken ...
Laatst gewijzigd door URSULAMI op 14 dec 2017, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

17 jul 2017, 17:15

wil schreef :"Frankfurt am Main is de Duitse stad met het hoogste aantal inwoners met een migratieachtergrond. Niet minder dan 51.2% van de inwoners behoort tot die groep"

Dit klopt NIET : volgens de officiële site van de stad Frankfurt am Main ( zie https://www.frankfurt.de/sixcms/detail. ... halt]=7524 ) bedraagt het aantal " deutsche mit migrationshintergrund" 22,6 % , dat is dus heel wat minder dan wat wil beweert ( 51,2 %)
Dit getal van 51,2 % bereikt men als men ook een andere categorie bijtelt , namelijk 28,6 % "ausländer/innen" of buitenlanders. En dit zijn bijlange na niet allemaal personen met een migratieachtergrond , daar zitten bv ook belgen,fransen enz... tussen ( zie https://www.frankfurt.de/sixcms/media.p ... er2016.pdf )

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

17 jul 2017, 17:22

flupke2 schreef:wil schreef :"Frankfurt am Main is de Duitse stad met het hoogste aantal inwoners met een migratieachtergrond. Niet minder dan 51.2% van de inwoners behoort tot die groep"

Dit klopt NIET : volgens de officiële site van de stad Frankfurt am Main ( zie https://www.frankfurt.de/sixcms/detail. ... halt]=7524 ) bedraagt het aantal " deutsche mit migrationshintergrund" 22,6 % , dat is dus heel wat minder dan wat wil beweert ( 51,2 %)
Dit getal van 51,2 % bereikt men als men ook een andere categorie bijtelt , namelijk 28,6 % "ausländer/innen" of buitenlanders. En dit zijn bijlange na niet allemaal personen met een migratieachtergrond , daar zitten bv ook belgen,fransen enz... tussen ( zie https://www.frankfurt.de/sixcms/media.p ... er2016.pdf )
Zie je wel dat het allemaal niet zo erg is! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 jul 2017, 17:44

Zo zien ze dat op de Frankfurter Rundschau:
Afbeelding

Frankfurt is de eerste grote stad in Duitsland waar de autochtone Frankfurters een minderheid vormen.


Het is niet omdat je als Fransman naar Frankfurt migreert, dat je geen 'migratieachtergrond' hebt. Men maakt hier een onderscheid tussen 'Europese' migranten en de andere migranten. Waarom?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

17 jul 2017, 17:56

Wil. schreef:Zo zien ze dat op de Frankfurter Rundschau:
Afbeelding
Frankfurt is de eerste grote stad in Duitsland waar de autochtone Frankfurters een minderheid vormen.
Het is niet omdat je als Fransman naar Frankfurt migreert, dat je geen 'migratieachtergrond' hebt. Men maakt hier een onderscheid tussen 'Europese' migranten en de andere migranten. Waarom?
Jamaar, dat past niet in sommige kramen! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Ice

17 jul 2017, 20:24

URSULAMI schreef:Nu zijn ze toch hun tijd vooruit 8O 8O

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Buitenla ... andsnieuws
Nu gaan de eu-criminelen gauw voorwenden dat ze iets aan het probleem gaan doen dat ze zelf in stand houden: het leveren van rubberen bootjes (op kosten van de europese belastingbetaler uiteraard én forse winsten voor een paar eu-aasgieren die verdienen aan mensen die verdrinken) aan mensensmokkelaars in Libië om economische vluchtelingen naar europa te helpen.

Blijkbaar denken de idioten dat rubberen bootjes enkel uit europa geleverd kunnen worden....oh, wacht: zou het chinese makelij kunnen zijn? Dan is hun winst nog groter: dan zijn er veel meer nodig want die bootjes zullen dan brol zijn en rapper zinken. Van eu-crapuul gesproken dat teert op lijken.

Mensensmokkelaars lijken wel scouts tegen die eu-lijkenpikkers.
Het is nochtans heel simpel om dit afrikaans vluchtelingenprobleem op te lossen: oppikken op zee en linea recta naar marokko varen, een moslim buurland waar het veilig is - dan kunnen ze het bedrog dat het in Libië niet veilig is, niet meer gebruiken.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

18 jul 2017, 10:57

De moslimterroristen hadden blijkbaar wat 'werk' in te halen, want de afgelopen week zijn ze er weer volop ingevlogen:

• in Israël zijn op de Tempelberg twee politiemensen neergeschoten door 3 moordenaars die allen de naam Mohammed droegen.
• in Egypte werden 2 Duitse vrouwen doodgestoken en een aantal anderen verwond. De aanvaller wilde geen Egyptenaren raken, zei hij.
• in Thailand (Pattani) zijn 7 mensen, waaronder een kind van 4, gewond geraakt bij een aanval met vuurwapens. Er werd lukraak geschoten op huizen van boeddhisten.
• In Pakistan werden 7 hindoes doodgeschoten toen ze terugkeerden van een pelgrimstocht naar een heilige grot waar hindoes jaarlijks naartoe gaan. Hun bus met 50 inzittenden werd onder vuur genomen door 'militanten'.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

18 jul 2017, 11:36

Wil. schreef:De moslimterroristen hadden blijkbaar wat 'werk' in te halen, want de afgelopen week zijn ze er weer volop ingevlogen:
• in Israël zijn op de Tempelberg twee politiemensen neergeschoten door 3 moordenaars die allen de naam Mohammed droegen.
• in Egypte werden 2 Duitse vrouwen doodgestoken en een aantal anderen verwond. De aanvaller wilde geen Egyptenaren raken, zei hij.
• in Thailand (Pattani) zijn 7 mensen, waaronder een kind van 4, gewond geraakt bij een aanval met vuurwapens. Er werd lukraak geschoten op huizen van boeddhisten.
• In Pakistan werden 7 hindoes doodgeschoten toen ze terugkeerden van een pelgrimstocht naar een heilige grot waar hindoes jaarlijks naartoe gaan. Hun bus met 50 inzittenden werd onder vuur genomen door 'militanten'.
Ssst! Dat mag de burger niet weten! Hij zou daarover abnormale besluiten kunnen trekken!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

18 jul 2017, 14:44

Wil. schreef:Het is niet omdat je als Fransman naar Frankfurt migreert, dat je geen 'migratieachtergrond' hebt. Men maakt hier een onderscheid tussen 'Europese' migranten en de andere migranten. Waarom?
Je probeert er nu wel een draai aan te geven, met jouw islamofobie in het achterhoofd was het er duidelijk om te doen aan te tonen dat Frankfurt een vogel voor de moslimkat is.
Nu ga je, hoog op je achterste poten, dat uiteraard in alle toonaarden ontkennen, maar iedereen die jouw berichten over dat onderwerp een beetje volgt weet wel beter.
Nu je toch bezig bent kun je beter ook de cijfers voor Brussel eens aanhalen. Voor mij hoeft het niet hoor, ik ken ze beter dan wie ook.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 jul 2017, 22:10

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

19 jul 2017, 23:47

Volgens mij is dat een middel van rijken om hun vele geld zwart of wit te investeren in die vluchtelinglanden . De interest is toch te laag.
US heeft zijn Mexicanen,negers ,Aziaten ,wij alle anderen om ze een paspoort te geven . Enzovoorts. Denkelijk kan men de kinderen wat aanleren.
De media doet wel mee of moet luisteren.
Zoals de renners of voetballers ,altijd maar verse en jongere die er weer tegenaan gaan . Het is toch mooi om te zien werken.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jul 2017, 10:28

"Gewone, goed geïntegreerde Syrische asielzoeker, slaat een mes in de nek van zijn bazin"


Een voorbeeld van een goed geïntegreerde moslim die als kapper in een kapsalon was tewerkgesteld. Het type moslim waarvan men wel eens hoort dat ze met al die teksten in de koran niet bezig zijn en enkel hun kost willen verdienen en hun kinderen opvoeden.

Mohammad Hussain Rashwani, een rolmodel voor asielzoekers in Duitsland, sloeg toe en hakte met een mes in op zijn bazin, Ilona F uit Herzberg.

'Toevallig' komt dit gedrag helemaal overeen met een vers uit de koran: Soera 47: 4 'Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek (...)'

Waarschijnlijk heeft deze Mohammed het stukje dat tussen haken staat overgeslagen. Het is immers in de oorlog dat moslims de ongelovigen in de nek moeten treffen. Maar .... misschien is de oorlog in zijn ogen al wel bezig? Er zijn immers buitenlandse troepen in zijn moslimgebied actief en dan is het de plicht van elke moslim om zijn deeltje bij te dragen.

Mohammed was de laatste tijd wel meer over Allah beginnen praten, maar wie kon vermoeden dat hij deze daad zou stellen? Er was volgens Ilona F. geen enkele aanwijzing.
Indien Ilona de wereld zou hebben leren zien door de ogen van iemand die de islambronnen voor waar aanvaardt, dan had zij de tekenen aan de wand gezien.

Bron: http://www.lr-online.de/regionen/elbe-e ... 56,6087875
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.