Medicijnen kopen in het buitenland.

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

RMO
Lid geworden op: 18 jan 2013, 09:39

29 jul 2017, 10:33

Beste Danny,

Mijn vraag in mijn eerste bericht, staat hieronder:


"Bestaat er een apotheek of een wereldapotheek, waar ik (eventueel online) dit product zou kunnen aankopen ? "

Ik vroeg gewoon het onlineadres van een wereldapotheek, niets meer.
De omschrijving van een product is hier overbodig, het gaat om een
"APOTHEEK" !!

RMO.

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

29 jul 2017, 11:10

Had ik wel begrepen hoor, RMO, maar vergeet niet dat er op het forum
mensen van heel uiteenlopende "klasse" huizen.

Dergelijke reacties negeren is, mijn m.i., altijd het beste .

Het voornaamste is dat u geholpen bent, nietwaar :-)

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

29 jul 2017, 15:58

@RMO, uit wat jij de Do 27 Jul 2017, 16:03 hier geschreven hebt heb ik, en waarschijnlijk nog velen onder ons, behalve blijkbaar Wiana :wink: , begrepen dat jij in Italië in een apotheek, een wonderzalf aangekocht hebt, en je hier om hulp komt vragen om een online apotheek te vinden die ook die wonderzalf zou verkopen.
RMO schreef:... Tijdens een van mijn buitenlandse reizen (Italië), gebruikte ik, via een italiaanse apotheek een "wonder" zalf.

Bestaat er een apotheek of een wereldapotheek, waar ik (eventueel online) dit product zou kunnen aankopen ? ...
Toegegeven dat ik op een eigenaardige manier je probeer te laten verstaan dat we (ik toch zeker) niet weten naar welke wonderzalf je op zoek bent.

@Wiana, chapeau als jij uit die eerste posting reeds begrepen had naar welke wonderzalf hier gezocht werd :wink:

En weet je, ik had ook reeds lang ondervonden dat er hier op Seniorennet mensen te vinden zijn van uiteenlopende "klasse", maar ook jij zelf bent hier sinds 2004 op Seniorennet aanwezig ... :wink:
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

flowerlady
Lid geworden op: 18 sep 2006, 23:23
Locatie: in ons mooie Haspengouw

30 jul 2017, 12:06

Beste RMO

die verzending vanuit Italie naar Belgie kost op die site wel 15 eurotjes !!
misschien dan ineens wat meer bestellen ,als je er die 15 €voor over hebt ??
vriendelijke groetjes
Medion Akoya ,Windows 10,avg- avg firewall
ram:6 gb hd 1 thb.64 bits ,telenet