kan niet meer inloggen

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

01 aug 2017, 18:26

Op de PC met windows 10 staat Thunderbird voor de e-mails van hotbird en Gmail,maar telkens krijg ik van google bericht dat waarschijnlijk mijn paswoord gehakt is ,om van die vervelden mails af te geraken besloot ik een nieuw paswoord aan te maken,ook dat bracht geen verbetering, steeds het zelfde, da, heb ik dat Gmail account verwijderd uit Thunderbird en dan opnieuw willen aanmaken en inloggen(zelfde email account) en dat gaat niet meer, krijg telkens het bericht, verkeerd paswoord of e-mail, en dan krijg ik google om in te loggen, maar als ik op verder klik ,draait het wieltje en dat is het, gaat niet verder.
Zou ik misschien best Thunderbird verwijderen en dan alles opnieuw instellen, of blijft heel die toestand ergens in het geheugen zitten.
Op mijn linux laptop krijg ik ook die melding,dat ik via een linux gehackt ben, dan krijg ik google en daar kan ik wel verder tot ze het paswoord vragen ,en dat is dan wel juist.
Wat is de oplossing hiervoor?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

01 aug 2017, 19:57

@tokkio

Wat vertel je allemaal? Eerst je inlog-probleem bij gmail oplossen.

Klik op deze link en vul je gmail-adres in:
https://accounts.google.com/signin/reco ... rvice=mail
Klik volgende.

Dan moet je een paar vragen beantwoorden om te checken of jij de juiste persoon bent. Kan je het antw. op de een of andere vraag niet, klik dan op "Een andere vraag proberen".
Mogelijk moet je ook ingeven welk het laatste wachtw. is dat jij je herinnert.
Als je een nieuw WW kan aanmaken, noteer het dan op 3 verschillende plaatsen en ook de eventuele antw. op vragen.

Is het meer dan 30 dagen geleden dat je nog ingelogd hebt bij gmail?

Als het ergens hapert of je kan niet verder, vertel dan vanaf waar je strop zit.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

02 aug 2017, 15:00

dag pcekspeer,
Inloggen met deze link, of als ik naar Google Gmail ,singin ga ,


https://accounts.google.com/signin/reco ... rvice=mail

dat is geen probleem,dat lukt ,maar ik kan dat email adres niet in Thunderbird krijgen.
Ik kan naam, email en wachtwoord intikken en dan doorgaan, dan gereed, maar dan krijg ik"inkomende server bestaat al"
en dan kan ik niet verder.
als ik op het linux notebook inlog ,kan ik wel de mails zien ,maar dan krijg ik direct een mail van Google ,met daarop dat mijn account gebruikt is.
Ook als ik met de Smart-Phone inlog als we op vakantie zijn krijg ik van die mails

Uw Google-account saf@gmail.com is zojuist gebruikt om in te loggen bij Linux.
Pieter
@gmail.com

Linux
maandag 31 juli 2017 16:59 (CET)
België*
Herkent u deze activiteit niet?
Controleer nu uw onlangs gebruikte apparaten.

Waarom sturen we dit? We nemen beveiliging uiterst serieus en willen u op de hoogte houden van belangrijke acties in uw account.
We kunnen niet vaststellen of u deze browser of dit apparaat eerder heeft gebruikt met uw account. Dit kan gebeuren wanneer u voor het eerst inlogt op een nieuwe computer of telefoon of in een nieuwe browser, wanneer u de incognitomodus of modus voor privé browsen van uw browser gebruikt of uw cookies wist, of wanneer iemand anders toegang heeft tot uw account.
Team Google Accounts
*De locatie is bij benadering en wordt bepaald op basis van het IP-adres waarvan de login afkomstig was.
Dit e-mailadres kan geen antwoorden ontvangen. Als u ons feedback wilt geven over deze melding, klikt u hier.
Ga naar het Helpcentrum van Google Accounts voor meer informatie.
We hebben u deze e-mail toegestuurd om u te informeren over belangrijke wijzigingen in uw Google-product of -account.
© 2017 Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA

Google houd wel de beveiliging goed in het oog maar trop is te veel, voor mijn hotmail adres krijg ik dat niet,ligt dat aan de instelling of moeten we er mee leren leven?
sommige mensen hebben buiten proximus,telenet hotmail of Gmail een e-mail adres van BV jan@zoverder.be hoe doen die dat?
Maar toch al bedankt voor uw hulp.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 aug 2017, 15:11

@tokkio

Hou het simpel aub.

Je begint je posting met te zeggen dat je niet kan inloggen in gmail:
...Op de PC met windows 10 staat Thunderbird voor de e-mails van hotbird en Gmail,maar telkens krijg ik van google bericht dat waarschijnlijk mijn paswoord gehakt is ,om van die vervelden mails af te geraken besloot ik een nieuw paswoord aan te maken,ook dat bracht geen verbetering, steeds het zelfde, da, heb ik dat Gmail account verwijderd uit Thunderbird en dan opnieuw willen aanmaken en inloggen(zelfde email account) en dat gaat niet meer, krijg telkens het bericht, verkeerd paswoord of e-mail, en dan krijg ik google om in te loggen, maar als ik op verder klik ,draait het wieltje en dat is het, gaat niet verder. ---

Dus, het gaat niet verder, en nu vertel je dat je wel kan inloggen...?

1-Vraag: kan je inloggen in gmail, ja of neen?

2-Vraag: als je wél kan inloggen op gmail, wat wil je daar gaan doen?
Vertel dat eens en laat ook weten hoe je dat denkt te moeten doen en vanaf waar het fout loopt of dat je niet verder kan.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

02 aug 2017, 15:22

Simpel, ik kan dat Gmail account niet is Thunderbird krijgen,dat stond er voorheen wel in, maar doordat ik het verwijderd heb(na al die mails van ...) en het opnieuw wil inzetten lukt het niet ,dus ik kan via Thunderbird niet inloggen met Gmail.
Het is wat chaotisch uitgelegd ,maar zo is het , op de Linux (ook Thunderbird) gaat het maar op W 10 kan het nu niet,dus ik dacht om Thunderbird er af te doen en opnieuw in te stellen zodat ik zowel mijn hotmail als mijn Gmail terug op Thunderbird kan zien. :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 aug 2017, 15:42

@tok

--Antwoord aub, of het je lukt in te loggen bij gmail.

Klik op de link hieronder, vul je gmail-adres en je Wachtwoord in.
https://mail.google.com/

Geraak je in je Inbox?

https://support.mozilla.org/nl/kb/thunderbird-en-gmail


https://support.mozilla.org/nl/kb/thund ... en-hotmail

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

02 aug 2017, 15:53

Ik kan inloggen bij Gmail, en geraak in de inbox,maar niet via Thunderbird.
Als ik wil inloggen via Thunderbird krijg ik ;
Google
INLOGGEN
Doorgaan naar Mozilla Thunderbird email(dat staat in het blauw)
email adres of telefoon nummer
"""""@gmail.com

email adres vergeten(ook in het blauw)


Meer opties(blauw) Volgende

En als ik op volgende tik krijg ik een draaiend wieltje en dat is het,dus ik kan via Thunderbird niet inloggen in Gmail.
Ik kan er een schermprint van maken maar dat kan ik niet plaatsen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 aug 2017, 15:56

@tok

Ga je nu eindelijk eens doen wat er gevraagd wordt aub?
Klikken op de link hieronder dat zal toch wel lukken?
Of lukt dat ook niet?

--Antwoord aub, of het je lukt in te loggen bij gmail.

Klik op de link hieronder, vul je gmail-adres en je Wachtwoord in.

https://mail.google.com/
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

02 aug 2017, 15:57

dat lukt.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 aug 2017, 16:01

@tok

1-Dus op die manier krijg je zonder probleem toegang tot de Inbox?

2-Je kan er ook een mail verzenden naar je gmail-account?
En de mail komt ook aan?

3-Kan dat ook naar je hotmail-account? Daar komt de mail ook aan?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

02 aug 2017, 16:04

Dat kan ik allemaal, als ik via Gmail inlog.
maar het gaat niet meer via Thunderbird :(
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

02 aug 2017, 16:07

@tok

Aha.
Scroll dan langzaam omhoog, hierboven heb ik 2 linken geplaatst hoe je gmail en hotmail kan instellen in Thunderbird.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

03 aug 2017, 11:47

Lukt niet , ik heb de update gedaan en alles nagezien wat er staat in Thunderbird, maar ik krijg telkens het bericht dat de verbinding met de server """"@gmail mislukt is,ik denk dat ik Thunderbird er ga afdoen en later terug instellen en hopen dat het dan terug normaal is.
Toch bedankt voor uw hulp.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

03 aug 2017, 12:47

Aha.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/