Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Prima Vera

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 08 Aug 2017, 10:39 
verhaegen schreef:
zou ik ook niet pikken
als ge zeker in uw recht bent

ik heb zo ook al iets gehad , zelfs met 2 gerechtsexperts , foto's , enz. zoveel jaar voor de rechtbank (durf al niet meer zeggen hoeveel jaar juist)
maar uiteindelijk wél gewonnen
maar t'is wél een lijdensweg hoor

Zonder getuigen kan je heel weinig beginnen en moet je zeer sterk in je schoenen staan. Het sop is dikwijls de kool ook niet waard.
dafke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 08 Aug 2017, 10:41 
De tegenpartij was volledig in fout! Dat heb ik gelezen!
MyriamC

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 08 Aug 2017, 14:26 
verhaegen schreef:
zou ik ook niet pikken
als ge zeker in uw recht bent

ik heb zo ook al iets gehad , zelfs met 2 gerechtsexperts , foto's , enz. zoveel jaar voor de rechtbank (durf al niet meer zeggen hoeveel jaar juist)
maar uiteindelijk wél gewonnen
maar t'is wél een lijdensweg hoor

Inderdaad een lijdensweg. Ik kan erover meepraten! Maar ik zou het hier ook niet bij laten. Bij mijn man zijn ongeval waren er ook geen getuigen én een tegenpartij die 1) niet verzekerd was en 2) een valse verklaring had afgelegd en nog van die louche zaken. Uiteindelijk via advocaat (rechtsbijstand) na 6 jaar toch uitbetaald geweest en het was de moeite van het lange wachten waard.

Ga naar: