Logje nakijken aub-opgelost-

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

26 aug 2017, 12:37

Hallo,

Dat is netjes, zo is je pc weer schoon. Zijn er verder nog vragen zo nee doe de laatste stap:

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)

de compostmeester
Lid geworden op: 12 aug 2006, 23:22

26 aug 2017, 12:44

Abbs,
Dank voor je hulp, ik ga je laatste gegeven nog uitvoeren.
Nogmaals een welgemene dank en ik ondervind nu ook dat mijn laptop een stuk sneller opstart, waarschijnlijk had dit te maken met de rotzooi die nog op mijn laptop stond.

abbs
Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

26 aug 2017, 12:51

de compostmeester schreef:Abbs,
Dank voor je hulp, ik ga je laatste gegeven nog uitvoeren.
Nogmaals een welgemene dank en ik ondervind nu ook dat mijn laptop een stuk sneller opstart, waarschijnlijk had dit te maken met de rotzooi die nog op mijn laptop stond.
Dat klopt met Farbar Recovery Scan Tool heb ik je pc weer lekker schoongemaakt en ontdoen van onnodige rotzooi.
Bedankt en graag gedaan en nog veel pc plezier. :)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)