Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

iPerspectief

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 15 Aug 2017, 10:53  Onderwerp: Apple Mac cursussen voor senioren vanaf sept. 2017
Beste senior,

Als onderwijsinstelling van de Provincie Oost-Vlaanderen brengen wij jullie graag op de hoogte dat wij terug starten (reeds 10 jaar) met onze opleidingen (60 lestijden tegen 1,5¤/lestijd) van Apple Mac te Gent.
Dit kan zowel voor dummies tot reeds gevorderden. Elke cursus is een onderdeel in een langer traject (naar keuze). Voor meer informatie verwijs ik graag door naar onze website;

http://hetperspectief.net/apple-mac-cursussen

Voor meer info ivm. cursus aanbod stuur gerust een mail.

met vriendelijke groeten

Bart Oers
lesgever Apple Mac Het Perspectief[/b]

ps; graag voeg ik er aan toe dat wij geen privé instelling zijn maar een onderwijs instelling (die met jullie belastinggeld gefinancierd wordt). Dit wil bijgevolg zeggen dat wij geen betalende reclame mogen voeren en we enkel op deze wijze de senioren op de hoogte kunnen brengen... maw. GEEN FINANCIEEL VOORDEEL gebonden organisatie.
Docent Apple Mac Het Perspectief - Gent
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 15 Aug 2017, 12:34 
@ iP

We mogen aannemen dat niet alleen wij maar ook uzelf belastingen betaalt?
Belastingen betalen is geen voorrecht, iedereen mag eraan deelnemen... Laughing

Vergeet niet uw niet-gratis diensten hier ook aan te bieden:
https://www.seniorennet.be/appleforum/
Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
57.0b12 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.4/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5-Ccleaner-Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
iPerspectief

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 20 Aug 2017, 17:57  Onderwerp: Inderdaad...
Inderdaad.. wij betalen ALLEMAAL belastingen maar gelukkig worden er nog cursussen ingericht die iets democratischer zijn dan de privé cursussen van a rato 850¤ voor twee dagen Mac opleiding...

Graag wens ik via het speciale Apple forum mijn cursus kenbaar te maken maar ik kan momenteel daar geen berichten op posten... weet iemand hoe ik dit toch kan doen..; alvast hartelijk dank...

met vriendelijke groeten
Bart O
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 20 Aug 2017, 18:25 
Aha, moeite met aanmelden op het Apple-forum?
Hum,...klassiek... Bekijken lukt wel, maar zelf iets posten loopt niet zo soepel.

Registreren - Aanmelden en...Voorstellen (niet vergeten, is hoogst noodzakelijk...)

Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
57.0b12 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.4/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5-Ccleaner-Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
iPerspectief

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 22 Aug 2017, 20:51 
Ga ik is doen.. alvast hartelijk dank voor de info Wink..; met vriendelijke groeten Bart O Docent Apple Mac Het Perspectief - Gent
iPerspectief

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 30 Aug 2017, 19:25 
Ter informatie wat en wanneer wij starten in de de maand SEPTEMBER 2017 voor de mensen die niet op het APPLE FORUM zitten :

Mac initiatie > Maandagnamiddag start 25/09/2017 einde 22/01/2018 van 13:30 tot 16:45
Mac Basis/iCloud > Maandagavond start 11/09/2017 einde 22/01/2018 van 18:10 tot 21:00
Mac Keynote > Woensdagavond start 13/09/2017 einde 24/01/2018 van 18:10 tot 21:00
Pages
Numbers

INFOMOMENT: Welke Apple Mac opleiding moet ik kiezen gaat door op MAANDAG 4 september 18:00 te
Gent, Henleykaai 83 lokaal G405

ONLINE inschrijven op : http://hetperspectief.net/apple-mac-cursussen

Ga naar: