Surprise!!

Vragen/antwoorden betreffende geld en werk.

nete
Lid geworden op: 30 apr 2006, 09:50
Locatie: Lochristi, België

02 sep 2017, 21:44

wanton schreef:Kunnen jullie met niks content of blij gemaakt worden? Steeds weer : als dit, als dat.....

Als ik mijn aanslagbiljet met 'terug te krijgen' ontvang, ben ik altijd content.
Ik dacht dat fora bestaan om van gedachten te wisselen.

Ik ben ook blij dat ik wat terugkrijg, maar neemt niet weg dat, zoals Verhaegen schrijft, ik hier in feite gelijk heb.
Tussen haakjes: ik krijg per jaar méér dan 250 euro terug via mijn gewoon betaalverkeer, ben ik ook blij mee.

Maar één en ander heeft tegenwoordig geen belang meer, als ik het bedrag dat ik terugkrijg op een grootbank spaarrekening zou zetten, dan zou ik ongeveer 50 eurocent interest mislopen hebben. :D

@ Prima Vera: er zijn er die méér dan 200 euro per jaar verdienen via betaalverkeer, er zijn er die er blijven genoegen in vinden om grootbank CEO's hun alsmaar groeiende bonus te blijven sponsoren via absurde kosten op zichtrekeningen.. Dat maakt me elke keer opnieuw een heel klein beetje blij als ik een betaling doe. :D
Laatst gewijzigd door nete op 04 sep 2017, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.

wanton
Lid geworden op: 22 feb 2006, 18:51
Locatie: HEIST , bij-den-Berg

03 sep 2017, 18:23

Nete,

uit beleefdheid die mijn ouders me hebben bijgebracht, schrijf ik hier nu niet wat ik zo net dacht.
Goedenavond verder!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

nete
Lid geworden op: 30 apr 2006, 09:50
Locatie: Lochristi, België

03 sep 2017, 22:57

wanton schreef:Nete,

uit beleefdheid die mijn ouders me hebben bijgebracht, schrijf ik hier nu niet wat ik zo net dacht.
Goedenavond verder!
Is het zo erg ? Je mag het ook in een PB sturen hoor. :wink:

Maar waarom altijd zo heftig reageren als er iemand een andere mening op na houdt ?

nete
Lid geworden op: 30 apr 2006, 09:50
Locatie: Lochristi, België

04 sep 2017, 15:08

Prima Vera schreef:om wat centen bij elkaar te sparen
Méér dan 250 euro per jaar zijn voor mij nog altijd iets méér dan "wat centen" hoor.
Als je wilt geef ik de details.