Nieuwe smart tv en digibox

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

22 aug 2017, 08:28

Vandaag krijg ik een nieuwe smart tv Ik heb bij mijn vorige tv altijd gekeken via een digibox met de afstandsbediening van de digibox Hoe moet dat met mijn nieuwe tv? Alle functies gaan via de afstandsbediening Als ik de digibox niet heb dan krijg ik vele posten niet meer Kan ik via mijn digibox bv 3D kijken of internet?

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

22 aug 2017, 10:07

Ik heb kontakt gehad met Telenet en het zou perfect samengaan De posten omzetten met de digibox en de rest gaat allemaal met de afstandsbediening van de tv We zullen zien hoe het gaat Een kaartje zou ook gaan maar aangezien ik reeds een digibox heb ga ik geen onnodige uitgaven doen!

fendtje
Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30

10 sep 2017, 22:20

dafke schreef:Ik heb kontakt gehad met Telenet en het zou perfect samengaan De posten omzetten met de digibox en de rest gaat allemaal met de afstandsbediening van de tv We zullen zien hoe het gaat Een kaartje zou ook gaan maar aangezien ik reeds een digibox heb ga ik geen onnodige uitgaven doen!
Onnodige uitgaven
digibox x € per maand * jaar
ci plus eenmalig 69 € .

wat zou het duurst zijn ?
Laptop Toshiba, terug de flybox, Ci+ telenet, Sat via protek 9920lx.
Philips Android tv's als kijkkastjes.
Mobile Viking voor mobiel internet + bellen

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

11 sep 2017, 07:12

De digibox is van mij en heeft 50 euro gekost (solden) bij telenet