Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

De Tour 2017

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Sporten Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MichelN

BerichtGeplaatst: Za 22 Jul 2017, 20:44    Onderwerp: De Tour 2017 Reageer met quote

Wat hebben we vandaag geleerd?
1. Dat de dappere Belgen nooit echt in aanmerking kwamen voor etappewinst, hooguit aandoenlijk op enige sympathie konden rekenen van het vaderlandse journaille, maar die zijn gewoontegetrouw al blij met een dooie mus.
2. Dat ik stilaan braakneigingen krijg van het urenlang geleuter van Spic & Span (Wuyts & De Cauwer) en met weemoed terugdenk aan Mark & Mark.
Vive le Vélo ook betere tijden gekend heeft, C. Vandegoor en Sven Nys de Oscar krijgen voor het beste reportagewerk op de radio en dat Carl Berteele hopelijk nog veel jaren lang gespaard blijft van rugklachten.
3. Dat Froome zonder enige twijfel de terechte winnaar is van de editie 2017.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wieke65

BerichtGeplaatst: Ma 24 Jul 2017, 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

4. U vergeet nog te zeggen dat dit een saaie ronde was op een paar ritten na.

Wannesto

BerichtGeplaatst: Ma 07 Aug 2017, 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij was het geen saaie ronde , Froome was veel te sterk , dit heb ik gezien op de col D'isoard , toen hij op het laatste nog een demarage plaatste ,Bardet en Arou waren er onmiddellijk af , maar Froome wilde niet doorgaan omdat Barguill voorop was en hij het liet voor de Fransen . En hij had alles onder controle . Een groot en verstandig renner .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail AIM Naam
Wieke65

BerichtGeplaatst: Zo 10 Sep 2017, 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

De tour is de meest commerciële koers die er is, meestal saai. Geef mij maar de vuelta, daar rijden de besten mee. Mannen met ballen.

gerro

BerichtGeplaatst: Ma 11 Sep 2017, 8:25    Onderwerp: Reageer met quote

Volledig met je eens Wieke. En wat betreft toeschouwers. Al dan niet geklede of verklede gekken tref je aan zowel in de Tour als in de Vuelta. Met dit verschil , in de Vuelta houden ze hun poten van de renners, in de Tour beschimpen en bespuwen ze de niet-Fransen als ze goed rijden. Bij mijn weten was de moeder van alle dopeurs een Fransman !? Richard wordt er nu vereerd als een heilige 😋

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Sporten Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: