TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 aug 2017, 18:57

The Spirit of Flanders schreef:Gisteren ( of was het eegisteren of de dag voordien ) is er terug ene buitengevlogen. De dollar zakt in ijltempo ten opzichte van de eigelijk al niet zo sterke Euro. Die komt van ca. 0,90 Euro/Dollar en nu moet je maar ca. 0,83 Euro meer neerleggen voor 1 Dollar.
En voor wie is dat nu eigenlijk goed nieuws of slecht nieuws, Sof?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

29 aug 2017, 19:09

Wil. schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Gisteren ( of was het eegisteren of de dag voordien ) is er terug ene buitengevlogen. De dollar zakt in ijltempo ten opzichte van de eigelijk al niet zo sterke Euro. Die komt van ca. 0,90 Euro/Dollar en nu moet je maar ca. 0,83 Euro meer neerleggen voor 1 Dollar.
En voor wie is dat nu eigenlijk goed nieuws of slecht nieuws, Sof?
Slecht voor wie hier voor zijn producten in Dollars betaald wordt.

Trump doet zelfs de moeite niet om het overstroomde Houston te gaan bekijken of te overvliegen. :roll:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

21 sep 2017, 14:46

Er mag ook nog eens gelachen worden:

...Tijdens een lunch met Afrikaanse leiders in New York heeft Amerikaans president Donald Trump de gezondheidszorg in Nambia uitgebreid geprezen. Welke leider zich aangesproken mocht voelen, is niet duidelijk: Nambia bestaat namelijk niet.

Tijdens de ontmoeting, in de marge van de VN-bijeenkomst in New York, somde de president enkele belangrijke verwezenlijkingen in de Afrikaanse landen op. "In Guinee en Nigeria bestreden jullie een verschrikkelijke ebola-uitbraak", klonk het. "De gezondheidszorg in Nambia is steeds meer zelfvoorzienend."

:lol: :lol:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

21 sep 2017, 15:20

frits1955 schreef:Er mag ook nog eens gelachen worden:
...Tijdens een lunch met Afrikaanse leiders in New York heeft Amerikaans president Donald Trump de gezondheidszorg in Nambia uitgebreid geprezen. Welke leider zich aangesproken mocht voelen, is niet duidelijk: Nambia bestaat namelijk niet.
De "Cubians" van Reagan ook niet. Ronnie had wel eens meer van die black-outs: "I'd like to thank President Figueiredo and all the people of Bolivia" op bezoek in...Brazilië, niettemin was hij een van de beste VS-presidenten van de afgelopen vijftig jaar.
Gast

24 sep 2017, 13:36

Loopt er geen Batman op de wereld rond die Rocketman en Madman een halt kan toeroepen ?. Het begint al op een goed-slecht verhaal van/voor kinderen tot 12 jaar te gelijken. Mijn zoveelste kultuurschok over wat het wezen "mens" eigelijk wel mag zijn , komt er aan.
Gast

24 sep 2017, 13:48

Mijn zoveelste kultuurschok over wat het wezen "mens" eigelijk wel mag zijn , komt er aan.
Nog 3 miljard jaar geduld SOF en we zijn van dat ' wezen ' af.
Gast

24 sep 2017, 13:54

Dicksy schreef:
Mijn zoveelste kultuurschok over wat het wezen "mens" eigelijk wel mag zijn , komt er aan.
Nog 3 miljard jaar geduld SOF en we zijn van dat ' wezen ' af.
Ik hoop eerder op binnenkort een "positieve" mutatie van de homo sapiens naar een hogere levensvorm. En misschien ben ik er al zo eentje van. :lol: 8) :lol: Een uomo spiritus :D

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 sep 2017, 16:28

The Spirit of Flanders schreef:Loopt er geen Batman op de wereld rond die Rocketman en Madman een halt kan toeroepen ?. Het begint al op een goed-slecht verhaal van/voor kinderen tot 12 jaar te gelijken. Mijn zoveelste kultuurschok over wat het wezen "mens" eigelijk wel mag zijn , komt er aan.
Probleem is wel dat die 2 gekken ons leven in de hand hebben en ze er elk moment een eind kunnen aan maken. Helemaal gerust ben ik er toch niet in hoor. Trump zal wel tegengehouden worden door zijn entourage maar die andere gek heeft dat niet en denkt dat zijn land sterker is dan de hele wereld samen en er is niemand die hem dat uit zijn dikke kop kan praten.
De zon is gratis voor iedereen
Gast

24 sep 2017, 17:36

Idefix schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Loopt er geen Batman op de wereld rond die Rocketman en Madman een halt kan toeroepen ?. Het begint al op een goed-slecht verhaal van/voor kinderen tot 12 jaar te gelijken. Mijn zoveelste kultuurschok over wat het wezen "mens" eigelijk wel mag zijn , komt er aan.
Probleem is wel dat die 2 gekken ons leven in de hand hebben en ze er elk moment een eind kunnen aan maken. Helemaal gerust ben ik er toch niet in hoor. Trump zal wel tegengehouden worden door zijn entourage maar die andere gek heeft dat niet en denkt dat zijn land sterker is dan de hele wereld samen en er is niemand die hem dat uit zijn dikke kop kan praten.
De entourage van Trump zou er nu al best voor zorgen dat die geen idiote uitspraken meer doet. Laat RocketMan een beetje spelen , iemand als eerste aanvallen zal die niet doen als hij niet in het nauw gedreven wordt. Hij kan wel ( en hij niet alleen ) met slechts één krachtige kernbom op Yellowstone wel de ganse VS om zeep helpen.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

24 sep 2017, 20:45

Ik geloof nooit dat Fatso van Noord Korea zijn bedreigingen zal uitvoeren. De Amerikanen weten dat en Fatso kan zich niet veroorloven zijn gezicht te verliezen ... u weet wel het ergste wat een echte Oosterling kan overkomen.
Een beetje uit zijn nek kletsen kan éénieder (ik ook :D ). Wedden dat, in extremis, de Chinezen hem een voorstel gaan doen dat hij niet kan weigeren? Het soort China dat men ons in onze jeugd voorgelogen heeft, heeft nooit bestaan.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

25 sep 2017, 15:35

Paca schreef: Het soort China dat men ons in onze jeugd voorgelogen heeft, heeft nooit bestaan.
Sorry zunne, maar ik kan echt niet goed volgen. De culturele revolutie en een paar miljoen doden, de hongersnood, de Rode Gardes, heropvoedingskampen was een uitvinding van westerse persbureau's? Mao was een volbloed democratische president? Dat de Chinezen nu ieder denkbaar consumptiegoed schaamteloos namaken en hier onze markten mee overspoelen ook? Dat China moeiteloos de topdrie meest vervuilende industrielanden aanvoert en het niet zo nauw neemt met mensenrechten ook? Dat zijn er maar enkele van die zogenaamde leugens, maar het zijn er ongetwijfeld nog een pak meer.
Gast

25 sep 2017, 18:10

MichelN schreef:..... Dat de Chinezen nu ieder denkbaar consumptiegoed schaamteloos namaken en hier onze markten mee overspoelen ook? .....
Dat verhaal uit het verleden moet je toch maar eventjes herzien , denk ik .... Ik zocht een bepaald soort electronisch apparaat ( een hoog vermogen accu lader ) , een specifieke lithium-ion batterij , een bepaald type USB MP3 speler , en .... nergens elders te vinden dan bij de Chinees. Pittig detail , de verzendkosten zijn duurder dan het product zelf.

Eén van de types "slimme meter" ( electriciteits verbruiksmeter ) die men vanaf 2019 wil installeren is van Chinese makelij - en dat is een origineel ontwerp , geen namaak.
Gast

26 sep 2017, 18:52

Rocketman gaat Madman zijn speelgoed afschieten als het voorbij komt gevlogen. Voorlopig is het nog virtueel in propaganda filmkes. Het wordt nog een spannend verhaal voor kinderen fot 12 jaar..
Gast

27 sep 2017, 00:03

MichelN schreef:
frits1955 schreef:Er mag ook nog eens gelachen worden:
...Tijdens een lunch met Afrikaanse leiders in New York heeft Amerikaans president Donald Trump de gezondheidszorg in Nambia uitgebreid geprezen. Welke leider zich aangesproken mocht voelen, is niet duidelijk: Nambia bestaat namelijk niet.
De "Cubians" van Reagan ook niet. Ronnie had wel eens meer van die black-outs: "I'd like to thank President Figueiredo and all the people of Bolivia" op bezoek in...Brazilië, niettemin was hij een van de beste VS-presidenten van de afgelopen vijftig jaar.
Jawel , de man die de wolven in de banken op hun beloop liep , met een wereldwijde bankencrisis tot gevolg waar wij nu nog de gevolgen van ondervinden.
Gast

14 okt 2017, 18:04

The madman is blijkbaar niet te stoppen. Nu wil hij terug de degens met Iran gaan kruisen. Zo zot als een draaideur ! 8O