Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

24 sep 2017, 16:35

Ik denk niet dat Wil met leugens bezig is, het inzicht en de info vind in correct en niet leugenachtig,maar vele willen het juiste inzicht naar een leugen ombuigen,remember "wat baten kaars en bril "het is nu eenmaal een feit dat men het gedachten goed en de cultuur van moslims niet kan veranderen ,het wordt er van hun 5 jaar ingeslagen,dus het duurt nog een paar generaties voor ze het licht gezien hebben.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

24 sep 2017, 16:37

tokkio schreef:Ik denk niet dat Wil met leugens bezig is, het inzicht en de info vind in correct en niet leugenachtig,maar vele willen het juiste inzicht naar een leugen ombuigen,remember "wat baten kaars en bril "het is nu eenmaal een feit dat men het gedachten goed en de cultuur van moslims niet kan veranderen ,het wordt er van hun 5 jaar ingeslagen,dus het duurt nog een paar generaties voor ze het licht gezien hebben.
;-) Paar jaar? Vergeet het,hun wrok kan je terug leiden tot de tijd van de kruisvaarders. Dus doe er gerust 1000 jaar bij...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 sep 2017, 23:05

De Raad van Europa heeft zich uitgesproken tégen het doen van een medische test om bij migranten hun juiste ouderdom te bepalen. Deze wijze mensen zeggen dat de jongeren door dat proces "afgeschrikt kunnen worden en de trappers helemaal kwijt kunnen geraken ('unsettled')

Als de beoordelaar dus twijfelt over de juiste ouderdom, dan dient hij hem/haar als een minderjarige te beschouwen.

Bron: http://www.coe.int/en/web/children/-/ag ... ds-avoid-3

Vorige maand was er nog een geval van een Afghaan die voor verkrachting en moord op een medisch studente in Duitsland terechtstond. Hij gaf toe dat hij gelogen had over zijn ouderdom omdat dat beter is voor zijn situatie.

De Zweedse 'national board of forensic medicine' heeft 1.481 "kinderen" (naar eigen zeggen) onderzocht met X-stralen en onderzoek van de wijsheidstanden en niet minder dan 86% bleek volwassenen te zijn en had gelogen over hun ouderdom.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

25 sep 2017, 06:55

Wil. schreef: De Zweedse 'national board of forensic medicine' heeft 1.481 "kinderen" (naar eigen zeggen) onderzocht met X-stralen en onderzoek van de wijsheidstanden en niet minder dan 86% bleek volwassenen te zijn en had gelogen over hun ouderdom.
Wie liegt over zijn leeftijd zou men direct bij het nekvel moeten grijpen en buiten schoppen, zonder pardon.
en al die andere profiteurs er achteraan.

Vol is vol.
En onze portemonnee is leeg.
Ondank is 's werelds loon

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

25 sep 2017, 09:58

Dan zou men 80% van alle vrouwen boven de vijftig moeten bij het nekvel nemen :D
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

25 sep 2017, 10:52

Jockey schreef:
Wil. schreef:7 jaar geleden kwam de (nu 21 jarige) Afghaan Hussein Yusef in het VK asiel aanvragen. En hij kreeg dat ook. Hij was volgens zijn eigen woorden op de vlucht voor de vreselijke ideologie die de gang van zaken bepaalde in zijn land.

Bon, we spoelen voort naar vandaag en nu heeft de Yusef 5 Facebook pagina's onder zijn toezicht waarop hij je reinste ISIS reclame maakt. Inderdaad, de ideologie waarvoor hij op de loop ging, propageert hij nu ook in het VK!

In 2015 schreef hij dit: 'Als een kafir je niet als een bedreiging voor zijn veiligheid ziet, dan weet je dat er iets hapert aan de manier waarop je je religie volgt.' .
Na de aanslagen van Brussel en Parijs spoorde hij zijn moslimbroeders aan om de koran te lezen en zo te begrijpen waarom deze aanslagen 100% verantwoord werden vanuit het heilige boek. (Waar háált hij zoiets toch?)
Tot daar nog geen of amper een vuiltje aan de Britse lucht, maar daarna begon deze asielzoeker ook adressen van Amerikaanse soldaten die vechten in het Midden-Oosten op zijn Facebook te plaatsen.
Nu zit hij voor 6 jaar vast in het VK, maar aangezien je daar ook vrijkomt na de helft van je 'termijn', mogen we hem weer op straat verwachten rond 2020.
Bron: http://the-eyeontheworld.blogspot.be/20 ... s-for.html
Het is zoals ik reeds eerder heb gesteld,die mensen kan je niet serieus nemen of geloven. Wanneer twee antwoorden op een vraag mogelijk zijn,de waarheid of een leugen, zullen zij steeds de leugen kiezen om te antwoorden. Oòk wanneer de waarheid hen niet deert! Het zit hem gewoon in hun genen. En nu mogen die linkse multiculijveraars nog zoveel melken als ze willen,de realiteit kunnen zij niet ombuigen...
Alleen de begoede Afghanen kunnen de duizenden € "ophoesten" om zich door mensensmokkelaars naar het land van melk en honig te laten brengen! De gewone arme Afghaanse vluchteling zit daar in tentenkampen! Ik heb het met mijn eigen ogen gezien! :evil:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Ice

27 sep 2017, 11:01

Wil. schreef:De Raad van Europa heeft zich uitgesproken tégen het doen van een medische test om bij migranten hun juiste ouderdom te bepalen. Deze wijze mensen zeggen dat de jongeren door dat proces "afgeschrikt kunnen worden en de trappers helemaal kwijt kunnen geraken ('unsettled')

Als de beoordelaar dus twijfelt over de juiste ouderdom, dan dient hij hem/haar als een minderjarige te beschouwen.

Bron: http://www.coe.int/en/web/children/-/ag ... ds-avoid-3

Vorige maand was er nog een geval van een Afghaan die voor verkrachting en moord op een medisch studente in Duitsland terechtstond. Hij gaf toe dat hij gelogen had over zijn ouderdom omdat dat beter is voor zijn situatie.

De Zweedse 'national board of forensic medicine' heeft 1.481 "kinderen" (naar eigen zeggen) onderzocht met X-stralen en onderzoek van de wijsheidstanden en niet minder dan 86% bleek volwassenen te zijn en had gelogen over hun ouderdom.
Dus wát doet de misdadige raad van europa?
De waarheid saboteren en zelfs bij twijfel verhinderen dat de leugen wordt ontmaskerd, maw: meerderjarige leugenaars beschermen
Misdadig, geen andere woorden voor! :evil:

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

28 sep 2017, 06:40

Ok Wil., ...ok!

Wij ( majesteitsvorm ) zijn er nu van overtuigd dat de islam een linke ideologie is.
D.m.v. leugens en bedriegerijen aan een opmars bezig.
Maar, je hebt nog geen woord gezegd over de parallellen met de joodse ideologie.
Die ook - niet gelovigen - mogen beliegen, bestelen en doden.
Woorden die nu nog gelden.
Zij worden door hen echter niet in de praktijk omgezet ( allez bij mijn weten toch niet ).
Waarom dan wel door de extremen - de moslims -? Waarom Wil.?
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.
Ice

28 sep 2017, 09:37

Waarom? Omdat het voor elke moslim op de eerste plaats zijn plicht moet zijn om mee te werken aan een wereldwijd kaliefaat door onderwerping van alles wat niet-moslim is: kolonisatie waarbij elk middel is toegestaan: liegen, bedriegen, bestelen en zelfs doden. Als dat nu nog niet duidelijk is.... 8O

Wat de Joden betreft: doordat het krijgsplan van mohammed, de pedo-profeet die enkel macht- en gebiedsuitbreiding beoogde en daarvoor een 'heilig boekske' uit zn duim zoog om vee/kannonnevlees mee te krijgen en daarvoor in de koran vastlegde dat 'elk gebied/grond, dat ooit toebehoorde aan een mohammedaan voor EEUWIG onvervreemdbaar, islamitisch bezit is en blijft, zelfs al is dat gebied veroverd' is niet enkel het doel om de Joden te verjagen uit Israël door palestijnen (zelf inwijkelingen van arabische landen, voornamelijk sa) maar moeten alle Joden uitgeroeid worden.

Daarom duurt die oorlog al meer dan 60 jaar en komt er ook geen einde aan. Geen énkel voorstel van gelijk wie of wat kan moslims/palestijnen bewegen samen te leven naast de Joden.
Hun doel is heel het Joodse volk uitroeien tot de laatste man/vrouw,(dáárom heulde de grootmoefti ook met hitler en zetten ze nu nog steeds de holocaust voort onder de leugen van 'vrijheidstrijd' voor palestijnen) en liefst ook elke ongelovige hond, naast natuurlijk heel Israël te claimen als hun islamitisch bezit - nogmaals: wereldwijd kaliefaat. islam is puur vergif, de gesel voor de hele wereld, de kwaadaardige wespen onder de mensheid.

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

28 sep 2017, 09:47

Ice schreef:Waarom? Omdat het voor elke moslim op de eerste plaats zijn plicht moet zijn om mee te werken aan een wereldwijd kaliefaat door onderwerping van alles wat niet-moslim is: kolonisatie waarbij elk middel is toegestaan: liegen, bedriegen, bestelen en zelfs doden. Als dat nu nog niet duidelijk is.... 8O

Wat de Joden betreft: doordat het krijgsplan van mohammed, de pedo-profeet die enkel macht- en gebiedsuitbreiding beoogde en daarvoor een 'heilig boekske' uit zn duim zoog om vee/kannonnevlees mee te krijgen en daarvoor in de koran vastlegde dat 'elk gebied/grond, dat ooit toebehoorde aan een mohammedaan voor EEUWIG onvervreemdbaar, islamitisch bezit is en blijft, zelfs al is dat gebied veroverd' is niet enkel het doel om de Joden te verjagen uit Israël door palestijnen (zelf inwijkelingen van arabische landen, voornamelijk sa) maar moeten alle Joden uitgeroeid worden.

Daarom duurt die oorlog al meer dan 60 jaar en komt er ook geen einde aan. Geen énkel voorstel van gelijk wie of wat kan moslims/palestijnen bewegen samen te leven naast de Joden.
Hun doel is heel het Joodse volk uitroeien tot de laatste man/vrouw,(dáárom heulde de grootmoefti ook met hitler en zetten ze nu nog steeds de holocaust voort onder de leugen van 'vrijheidstrijd' voor palestijnen) en liefst ook elke ongelovige hond, naast natuurlijk heel Israël te claimen als hun islamitisch bezit - nogmaals: wereldwijd kaliefaat. islam is puur vergif, de gesel voor de hele wereld, de kwaadaardige wespen onder de mensheid.
Rond de pot. Waarom geen commentaar op de Takiyya van de joden?
Waarom worden zij niet opgehitst om iedereen naar het oorspronkelijk geloof te brengen?
Het antwoord is zeer eenvoudig. Zoek het maar uit.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 sep 2017, 09:48

jure schreef: Die ook - niet gelovigen - mogen beliegen, bestelen en doden.
Woorden die nu nog gelden.
Zij worden door hen echter niet in de praktijk omgezet ( allez bij mijn weten toch niet ).
Waarom dan wel door de extremen - de moslims -? Waarom Wil.?
Joden hebben niet de plicht gekregen om hun geloof over de hele wereld te verspreiden. Het is niet zo dat joden iedereen naar het oorspronkelijk geloof willen brengen, zoals jij hierboven schrijft. Mohammedanen wel. De koran legt ook uit dat als het niet goedschiks kan, dat het dan kwaadschiks moet gebeuren. Dat zien we elke dag rondom ons.

Het feit dat joden niet méér doden, bestelen, beliegen dan Vlamingen of Fransen of Noren kan er in elk geval op wijzen dat de toelating die JIJ vermeldt om te mogen doden enz. NIET bestaat.

De joodse godsdienst is een heel complex geheel van wetten en interpretaties ervan door rabbi's en dit doorheen de tijd. Ik ken daarvan het fijne niet en aangezien er zo goed als géén joden door onze rechtbanken zijn veroordeeld voor moord, geweldpleging, liegen enz. voel ik ook geen behoefte om dat nu eens ten gronde te gaan uitspitten.
Hetzelfde geldt voor de hindoes, voor de boeddhisten, voor de taoïsten, voor de confucianisten en nog vele anderen. Ze plegen geen zelfmoordaanslagen, hebben geen toelating om slaven te houden of te misbruiken, om vrouwen genitaal te verminken enzovoort. Je kunt beter over één item veel weten dan over allerlei religies een klein ietsje zonder het brede overzicht te begrijpen.

Als je er meer over wil leren, dan raad ik je aan om eens een vraag te stellen aan rabbi Gil Student die goed beslagen is om fake quotes te weerleggen. http://www.angelfire.com/mt/talmud/kill.html
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

28 sep 2017, 10:58

jure schreef:Rond de pot. Waarom geen commentaar op de Takiyya van de joden?
Waarom worden zij niet opgehitst om iedereen naar het oorspronkelijk geloof te brengen?
Het antwoord is zeer eenvoudig. Zoek het maar uit.
GIJ stelt de vraag:
jure schreef:Zij worden door hen echter niet in de praktijk omgezet ( allez bij mijn weten toch niet ).
Waarom dan wel door de extremen - de moslims -? Waarom Wil.?
En IK draai dan rond de pot?!!
Ik antwoord op jouw vraag waarom moslims dat in de praktijk omzetten, wist ik veel dat het je ging om de Joden in een slecht daglicht te plaatsen door hen de islamitische takkyia pogen in de schoenen te schuiven...

GIJ vraagt je dat af, wel: zoek JIJ het dan ook maar op en kom met bewijzen die jouw bewering staven.
Das een goei: een bewering poneren en dan nog de arrogantie hebben om te eisen dat een ander jouw bewering moet gaan bewijzen! :roll:

jure
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28

28 sep 2017, 16:05

@ Ice @ =Wil.

Niemand van jullie wil.begrijpen dat ik ook mijn angsten heb t.o. de islam die de wereld in zijn geheel wil.
Ice koud durft hier iemand stellen dat ik de joden in een kwaad daglicht wil stellen.
Neen, ik zeg dat de onzichtbare maar wereldse krachten dit instrueren, marionetje spelen met het gros van de mensheid.
Mijn vraag was poepsimpel, waarom kunnen moslims wel nog voor de kar gespannen worden en joden niet?
De ene religie, de joodse, vindt zich te goed om hun kennis en mogelijke plaats in het walhalla te delen met ongelovigen. Zij zijn de Ubermenschen* van het geloof. Vinden zich beter dan anderen.
De andere religie wil met geweld hun ideologie verspreiden om zo de machtigen ( de wereldsen dan ) ongewild te plezieren.

* In het Christendom zijn er ook zo Ubermenschen , Amish. Gaan niemand bekeren en proberen niemand in hun gemeenschap te krijgen omdat zij zich uitverkoren voelen.

Louter menselijk gezien zijn de extreme moslims het gevaarlijkst, fysisch. Psychisch zijn het die anderen.
Wat ik begrepen heb van de - Intelligentsia - die zich moslim noemen is dat zij terug willen naar een bepaald soort moraal dat in hun ogen door het westen decadent gemaakt is.
Goed of fout, daar spreek ik mij nog niet eens over uit.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 sep 2017, 17:12

jure schreef: ik zeg dat de onzichtbare maar wereldse krachten dit instrueren, marionetje spelen met het gros van de mensheid.
Ik denk dat dat niet klopt. Herinner jij je nog de Ayatollah Khomeini? Wat was daar werelds aan? Was die op zoek naar geld, rijkdom? Idem voor Abu Bakr al Baghdadi, de topman van het IS kalifaat. Die kerel bezit zelfs geen gsm. Hij komt nooit in het zicht van een camera. Hij is evenmin uit op geld of gewin.

Natuurlijk moet iemand zoals Khomeini of Abu bakr ook de macht in handen houden, maar zelfs daar is het hem niet om te doen, m.i. Die kerels zijn doordrongen van het islamitisch ideaal: de ganse wereld onderwerpen aan Allah en te weten dat zij daar het belangrijkste stuk aan hebben bijgedragen, dát is hun doel.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

28 sep 2017, 23:13

Mijn vraag was poepsimpel, waarom kunnen moslims wel nog voor de kar gespannen worden en joden niet?
Omdat zij uiterst beïnvloedbaar zijn: door eeuwenlange inteelt waardoor de genenpool beschadigd en gedegenereerd is, de waan van superioriteit en blinde volgzaamheid dat erin geramd wordt vanaf de wieg én het zo arm mogelijk houden met onderlinge twisten die de haat levend moeten houden.

Tot....moslims gaan beseffen in welk politiek schaakspel ze als pionnen gebruikt worden maar daarvoor moeten ze eerst voor zichzelf gaan denken en zelf hun leven bepalen ipv te laten voorschrijven door een boekske...en dat zal nog wel wat tijd in beslag nemen als je de huidige toestand bekijkt..

Wat de Joden betreft: zolang ze ons gerust laten en door hun waan van 'uitverkoren volk' een eigen staat willen vestigen zonder de hele wereld te koloniseren, zonder hun 'geloof' met geweld op te dringen door onze maatschappij te onderwerpen, doen ze maar....sinds enige jaren trekken Joden massaal terug naar Israël want het antisemitisme vanuit islam maakt opgang en ze zijn bang voor een herhaling van de holocaust - helemaal niet denkbeeldig trouwens.
Louter menselijk gezien zijn de extreme moslims het gevaarlijkst, fysisch. Psychisch zijn het die anderen.
Wat ik begrepen heb van de - Intelligentsia - die zich moslim noemen is dat zij terug willen naar een bepaald soort moraal dat in hun ogen door het westen decadent gemaakt is.
Je onderschat de volgzaamheid van moslims en hun bereidheid totterdood om te onderwerpen, intimidatie en terreur zijn per definitie ook psychische oorlogsvoering...die dreiging gaat énkel uit van mohammedanen, niet van joden.

Dat soort moraal dat moslims willen herwinnen is gedoemd te mislukken, vooruitgang hou je niet tegen en de geest is uit de fles - zelfs sa moet mee (vrouwen mogen autorijden zonder begeleiding van een man) - de poging om de mannelijke dominantie en absolute macht terug in te voeren faalt, eenvoudig omdat eenmaal geproefd van vrijheid, de méns zich niet meer opnieuw laat ketenen.

Om die mannelijke dominantie/macht te behouden, hadden moslims helemaal uit het westen moeten weggebleven zijn want zelfs hun pogingen door geen contact te hebben met de verderfelijke westerse bevolking, niet te integreren, bijeen te kruipen in een soort ghetto en zich buiten de maatschappij te houden zijn nutteloos gebleken want hun kinderen en volgende generaties moeten wel mee in onze maatschappij en daardoor proeven zij stilaan van onze vrijheid die ze niet meer zullen afgeven....er is dus nog hoop dat jonge moslims bij zinnen komen en beseffen wat er op het spel staat, ook voor hen.
En jah, de moslim heeft altijd gelijk en schuift altijd de schuld en verantwoordelijkheid op een ander, dat doorzichtig ballonnetje is reeds lang doorprikt.